Audipower Skrivet 4 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2012 Men HEEERRRRRREEGUUUUUUUUUUDDDDD allså Mackan, du slår mig på fingrarna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azzi3 Skrivet 7 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2012 Kan du säga på ett ungefär hur lång tid det är kvar ? =) När den väl är färdig ska jag gör det jag lova mig för tre år sen. Ska sitta 2 dagar i sträck och bara cruisa och lyssna K-DST! =) 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AEM Skrivet 12 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2012 ser fin fint ut, men ett gäng extraljus skulle va bra ballt asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FelixOwrum Skrivet 22 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2012 Masse bilder av glt vingen hvis du ikke vet hvordan den ser ut rundt hele 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FelixOwrum Skrivet 23 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2012 (redigerad) Kan du ikke bli ferdig snart? Redigerad 27 maj, 2012 av FelixOwrum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SA4AQS Skrivet 28 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2012 Orkade inte vänta så jag skaffade mig en egen =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skyline93 Skrivet 28 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2012 Snygg 740 SA4AQS , skaffade även min första i vintras 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SA4AQS Skrivet 20 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2012 Hur går det? Händer det något? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flinta Skrivet 23 juni, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2012 Jag har gjort jäkligt lite på senare tid.. men detta tror jag är det enda sen sist. Rattstång handbromsvajrar dörrlås nyckelknippa -bältena jobbar jag fortfarande på. bilder: -Flinta 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2012 Vad jobbar du med? Om du skulle behöv/vilja söka jobb inom industrin där AutoCAD behövs kan du garanterat visa upp dina färdigheter i zModeler(?) för att visa vad du kan. Det där är svåra grejer och jag tror definitivt att arbetsgivare skulle vara intresserade av dig, trots att det "bara" är ett spel du modellerat i. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SA4AQS Skrivet 25 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2012 Om du vill ha lite refernes bilder så är det bara och säga till. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flinta Skrivet 25 juni, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2012 (redigerad) Vad jobbar du med? Om du skulle behöv/vilja söka jobb inom industrin där AutoCAD behövs kan du garanterat visa upp dina färdigheter i zModeler(?) för att visa vad du kan. Det där är svåra grejer och jag tror definitivt att arbetsgivare skulle vara intresserade av dig, trots att det "bara" är ett spel du modellerat i. Jag är arbetslös, dock föräldraledig nu. Jag har provat söka jobb inom den industrin men det är lönlöst ta mig fan. Det behövs flera års erfarenhet inom både det ena o det andra. men har du något tips vore det ju kanon! för att jobba med 3d eller cad/nc/cnc är någonting jag har velat länge. Om du vill ha lite refernes bilder så är det bara och säga till. Gärna bra bilder på alla bälten med respektive anslutningar?. Om du kan greja bild på taklucka med vev eller el styrning vore det ju kanon! -Flinta Redigerad 16 juli, 2012 av Flinta 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SA4AQS Skrivet 26 juni, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2012 Jag ska se vad som går och fixa då bilen inte är komplett för tillfället har lite hål i golvet som ska svetsas så jag har avvaktat lite med åter montering av inredning. Men du kan titta in här på min Jagrullar tråd där finns det säkert något och titta på så länge. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azzi3 Skrivet 26 september, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2012 Hur går det för dig Flinta ? =) Inte hört så mycket på sistone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flinta Skrivet 13 oktober, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2012 (redigerad) Jag har förlorat en fil så jag var tvungen att plocka fram en gammal backup. nu måste jag göra om rattstång, dörrlås, bälten, stötdämpare och lite annat småskit. -Flinta Redigerad 13 oktober, 2012 av Flinta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2012 Ouch. Det som låter betydligt jobbigast av det där är stötdämparna. Se till att ha många backuper för tusan, det här är ett projekt som jag gärna skulle se slutresultatet av! (Inte för att jag nånsin moddade SA, men ändå. VC fick sig sina omgångar iofs.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
940-Turbo Skrivet 18 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2012 lcyka till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SA4AQS Skrivet 30 oktober, 2012 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2012 Attans det låter inte så roligt. Bjuder på en första snön bild i år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flinta Skrivet 14 november, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2012 (redigerad) Jag har börjat lite nu igen efter att jag förlorat filen. Börjar väl med att visa lite utrymme till bältena bak. Men detta var inget jag hade hunnit gjort innan jag förlorade filen. Man tröttnar rejält när man måste göra om vissa saker. -Flinta Redigerad 14 november, 2012 av Flinta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 14 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2012 Jag har börjat lite nu igen efter att jag förlorat filen. Börjar väl med att visa lite utrymme till bältena bak. Men detta var inget jag hade hunnit gjort innan jag förlorade filen. Man tröttnar rejält när man måste göra om vissa saker. -Flinta Inte för att vara dryg eller något men vad får dig att sitta fortfarande och göra en bil som tagit dig 4 år och göra? Jag tror inte många fortfarande kör GTA SA längre. Och vad kan din bil göra som den inte kan innan den blir reskinnad till din? Är det bara detaljer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts