Flinta Skrivet 18 april, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2012 (redigerad) Jag blev riktigt nöjd över hur bakänden ser ut på volvon nu Man kanske skulle ta och sätta dit en radioantenn också.. Redigerad 18 april, 2012 av Flinta 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FelixOwrum Skrivet 18 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2012 Men kan du vise meg bilen når den har den skinen som jeg lagde? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FelixOwrum Skrivet 18 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2012 Jag blev riktigt nöjd över hur bakänden ser ut på volvon nu Man kanske skulle ta och sätta dit en radioantenn också.. Och om du visar hur skinen min ser ut helst ta bild når du burnar Om du tar radioantenn kan du laga denna her også: Moon antenna ball Vises på bilde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flinta Skrivet 19 april, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2012 (redigerad) @FelixOwrum, Ta det lugnt jag ska visa dig hur ditt paintjob ser ut på bilen. Nu har jag gjort en skyltbelysning också Redigerad 19 april, 2012 av Flinta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FelixOwrum Skrivet 19 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2012 (redigerad) @FelixOwrum, Ta det lugnt jag ska visa dig hur ditt paintjob ser ut på bilen. Nu har jag gjort en skyltbelysning också Hvis du skal ha antenne har du det på amazon din. Redigerad 29 september, 2015 av FelixOwrum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoakimBengtsson Skrivet 19 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2012 (redigerad) Fan flinta du är otrolig! fan va snyggt de blir! det hemskaste som skulle hända skulle va att din dator skulle cracsha så 740 som du har gjort skulle försvinna! Så jäkla bra gjort flinta! Redigerad 19 april, 2012 av JoakimBengtsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flinta Skrivet 19 april, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2012 Fan flinta du är otrolig! fan va snyggt de blir! det hemskaste som skulle hända skulle va att din dator skulle cracsha så 740 som du har gjort skulle försvinna! Så jäkla bra gjort flinta! Det finns backup Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makaronmos Skrivet 20 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2012 riktigt snyggt! när kommer releasen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoakimBengtsson Skrivet 20 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2012 Vad skönt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flinta Skrivet 22 april, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 april, 2012 Jag vet inte när releasen kommer. Här kommer iaf en bild på skadad vindruta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FelixOwrum Skrivet 22 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2012 Jag vet inte när releasen kommer. Här kommer iaf en bild på skadad vindruta Nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flinta Skrivet 25 april, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2012 Jag upptäckte igår att jag glömt göra bälten.. jag började kolla lite på det och såg att jag även glömt ett slags prylfack brevid sätet. här är lite bilder: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
svippen Skrivet 25 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2012 Jag upptäckte igår att jag glömt göra bälten.. jag började kolla lite på det och såg att jag även glömt ett slags prylfack brevid sätet. här är lite bilder: Äldre 740s har inget prylfack bredvid säterna, det är bara de som har ställbara säten (höjd) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flinta Skrivet 25 april, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 april, 2012 Äldre 740s har inget prylfack bredvid säterna, det är bara de som har ställbara säten (höjd) De 88orna jag har referens på har detta prylfack iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 25 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2012 Jaså, du håller på med mods till San Andreas ännu Markus. Kul! Ser jättebra ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SA4AQS Skrivet 26 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2012 Trevligt det ska bli med lite riktiga bilar i GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoakimBengtsson Skrivet 27 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2012 Fan vad jag kommer nöta GTA när du släpper den, lägger in den på elegy och sladda med den! =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SA4AQS Skrivet 28 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2012 Törs man berätta att listen nertill på övre halvan av instrument brädan saknas sammt upphöjningarna i botten på instrument huset där pinnarna för inställning av klockan och reostaten kommer ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2012 En lite konstig tanke jag fick var att alla de detaljer du lägger in omöjligt kommer synas i det fulla spelet. Går det att göra denna bil helt enorm (tänk halva San Fiero) så man kan åka in i den med jetpack och titta på alla detaljer i "närbild"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
S281 Skrivet 3 maj, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2012 Ser helt brutalt ut! Kommer bli grymt kul när den är klar! Hoppas den är klar snart så man kan åka 740 på gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts