PatrickBengtsson Skrivet 12 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2012 kan man ladda ner 745:an än? vore riktigt najs ledsen har nyss fått en ny data glömde visst att spara den på ett usb minne FAN #"%#"% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PatrickBengtsson Skrivet 12 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2012 Tjena, Nu är jag tillbaka med nya friska tag! Jag ska vara föräldraledig ett halvår framöver nu. Så nu när lillflickan sover om dagarna kan jag jobba lite med volvo 740n På återseénde..... fan va kul !!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eparaggaren Skrivet 12 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2012 Tjena, Nu är jag tillbaka med nya friska tag! Jag ska vara föräldraledig ett halvår framöver nu. Så nu när lillflickan sover om dagarna kan jag jobba lite med volvo 740n På återseénde..... fyfan vad nice, är det mycket kvar på den tror du eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoakimBengtsson Skrivet 14 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2012 Härligt flinta! JAG KAN INTE VÄNTA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoakimBengtsson Skrivet 4 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2012 Flinta om du finns där ute! Jag längtar så heliskes mycke efter ditt projekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FelixOwrum Skrivet 4 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2012 (redigerad) Hoppas att du kommer att bli färdig snart, lycka till Redigerad 29 september, 2015 av FelixOwrum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Avfallskverna Skrivet 21 februari, 2012 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2012 Er det lenge til bilen er ferdig eller? Det er jo akuratt som du bare forsvant Dette prosjektet må du få ferdig, fordi det finnes jo ingen 740 til GTA: SA. Jeg skal ha 740 TIC selv når jeg får lappen om 4 måneder, så det er jo ekstra gøy å kjøre den bilen man skal ha IRL på spillet. Jeg har sett på bildene av bilen, og den må jo være 99,99% ferdig. Håper du har tid til å sjekke forumet snart. Så håper jeg også at dere på forumet forstår norsk Takk. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azzi3 Skrivet 29 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2012 Asså är du färdig med bilen snart? Har suttit och bevakat denna tråd varenda dag i över 3 år nu-.- 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PatrickBengtsson Skrivet 29 mars, 2012 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2012 (redigerad) fintan ladda upp vad som är kvar så fixar vi folk resten Redigerad 29 mars, 2012 av PatrickBengtsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flinta Skrivet 11 april, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2012 (redigerad) Tjena, nu har jag pysslat lite med takluckan ett tag på 740n. Bilen ska ersätta stratum. Men jag vill kunna öppna takluckan jag har gjort, ingame. tyvärr funkar det inte. Jag har kollat in hur bilen towtruck är uppbyggd i både zmodeler2 och ett handling program. jag har använt misc_a från towtruck också men ändå fungerar det inte ingame. det fungerar endast i GGMM. Är det någon som har en lösning på mitt problem? Jag bifogar även en bild på hur jag vill att takluckan ska kunna öppnas i spelet. Men gör jag som man ska göra med towtruck för att lyfta upp bilar händer absolut ingenting ingame. Redigerad 11 april, 2012 av Flinta 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PatrickBengtsson Skrivet 12 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2012 740!!! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoakimBengtsson Skrivet 12 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2012 I mina ögon är det inte så viktigt med takluckan men det är ju du som gör modellen så du gör ju precis som du vill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FelixOwrum Skrivet 15 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2012 (redigerad) Denna hadde varit grym på 740n Redigerad 29 september, 2015 av FelixOwrum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FelixOwrum Skrivet 15 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2012 (redigerad) Tjena, nu har jag pysslat lite med takluckan ett tag på 740n. Bilen ska ersätta stratum. Men jag vill kunna öppna takluckan jag har gjort, ingame. tyvärr funkar det inte. Jag har kollat in hur bilen towtruck är uppbyggd i både zmodeler2 och ett handling program. jag har använt misc_a från towtruck också men ändå fungerar det inte ingame. det fungerar endast i GGMM. Är det någon som har en lösning på mitt problem? Jag bifogar även en bild på hur jag vill att takluckan ska kunna öppnas i spelet. Men gör jag som man ska göra med towtruck för att lyfta upp bilar händer absolut ingenting ingame. Bytt den ut med towtruck Redigerad 29 september, 2015 av FelixOwrum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flinta Skrivet 16 april, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2012 Jag har provat allt möjligt för att få takluckan öppningsbar i spelet, bl.a det du säger. så det lutar åt att jag struntar i öppningsbar taklucka. Vi får se om jag gör GLT vingen. Här kommer lite bilder. Finns det något som saknas mer är lampor i både fram & bak lyktor + blinkersspak & torkarspak & SA plåtar? Annars ska jag göra första kjolpaketet härnäst. Mvh Flinta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flinta Skrivet 16 april, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 april, 2012 (redigerad) Jag har pysslat lite med motorrummet idag. Tycker ni att jag ska använda det gamla eller det nya utseéndet? Gamla: Nya: Redigerad 16 april, 2012 av Flinta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FelixOwrum Skrivet 16 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2012 (redigerad) Jag har pysslat lite med motorrummet idag. Tycker ni att jag ska använda det gamla eller det nya utseéndet? Gamla: Nya: Nya Redigerad 29 september, 2015 av FelixOwrum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FelixOwrum Skrivet 16 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2012 (redigerad) Jag har provat allt möjligt för att få takluckan öppningsbar i spelet, bl.a det du säger. så det lutar åt att jag struntar i öppningsbar taklucka. Vi får se om jag gör GLT vingen. Här kommer lite bilder. Finns det något som saknas mer är lampor i både fram & bak lyktor + blinkersspak & torkarspak & SA plåtar? Annars ska jag göra första kjolpaketet härnäst. Mvh Flinta Volvo 740 emblem bak Noen tips på bildene: Redigerad 29 september, 2015 av FelixOwrum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FelixOwrum Skrivet 16 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2012 (redigerad) Vis meg hvordan den ser ut i spillet plis Redigerad 16 april, 2012 av FelixOwrum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flinta Skrivet 17 april, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2012 (redigerad) ja visst ja.. det ska ju sitta emblem på bakluckan också. jag gjorde nydligen en mall i photoshop för 740 turbo intercooler emblemet så jag har något bra att utgå ifrån i zmodeler 2. Och i zmodeler 2 börjar det arta sig Redigerad 18 april, 2012 av Flinta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts