JoakimBengtsson Skrivet 9 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2011 Fan jag har kollat varje dag i en vecka nu och ser om det har hänt nått nytt! Måste köra med 740in innan skolan börjar JAG KAN INTE VÄNTA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OskarJohansson Skrivet 15 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2011 Va händer?? när släpps den ?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flinta Skrivet 19 augusti, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2011 Bilen är nästan helt färdig nu. Det ska även bli lite styling man kan sätta dit i WAA också. Men det får bli ett senare kapitel. Just nu vill jag bara säga att jag blev pappa i fredags och att denna mod lägger sig vilande nu under en längre period. Jag kommer inte skicka modellen till någon, så något tjat om det hjälper defenitivt inte. Första releasen ska göras av mig. Jag kommer fortfarande kolla in forumet med jämna mellanrum. Så diskussioner via PM och i tråden är helt okej. I will be back! -Flinta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PatrickBengtsson Skrivet 19 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoakimBengtsson Skrivet 19 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2011 Grattis flinta! synd att vi får vänta men sånt är livet Än en gång grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mozart Skrivet 19 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2011 GRATTIS Flinta! lite synd om projektet hehe längtar så xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 22 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2011 Grattis Flintis! Du är snabbare än mig med att fixa bulle i ugnen på tösa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spagettimos Skrivet 10 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2011 Grattis Flinta Fan, tänk va fort tiden går... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MattiasÖhlund Skrivet 20 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2011 när bilen släpps har jag tillåtelse att konvertera den street legal racing 2.2.1 mwm ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoakimBengtsson Skrivet 26 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2011 Skulle haft med turbo fälgar på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 28 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2011 Inget illa menat med det här. Men hur kan ni bli så exalterade över en bil i GTA? Flinta har arbetat i 3-4 på en bil i ett spel!? Ni får rätta mig men det är väl inget speciellt med denna bilen förutom modellen? Hur länge är denna bilen kul? Ska man köra den hela tiden? Jag förstår bara inte. Grattis till barnet förresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoakimBengtsson Skrivet 22 oktober, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2011 740? :/ kollar in här nästan varje vecka om något nytt har kommit undrar om flinta har låst modelen på 740 annars kanske man kunde göra en 745 och kanske en epa traktor . . .. . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mavtias Skrivet 6 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2011 Lönlöst att låsa modeller på GTA, det går att låsa upp både 3DS-max modeller och zModeler2 modeller, även konvertera Zmodeler-modeller till 3DS-max för dem som föredrar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azzi3 Skrivet 26 november, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2011 Kan du inte bli färdig snart !! vänta över 2 år på denna ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NicklasVäsJonsrud Skrivet 13 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2011 jag kommer personligen kyssa dig om du gör det möjligt att skaffa den till IV, vet inte hur måbga år jag har längtat efter att få köra en 740 på ett spel, KÄRLEK och RESPEKT till dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZTecDudeZ Skrivet 14 december, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2011 Det finns ju redan volvo 945 till san andreas xD rätt häftig http://www.gtainside.com/en/download.php?do=cat&id=177 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PatrickBengtsson Skrivet 1 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2012 (redigerad) hejsan jag har gjort en Volvo 745 den har lite fix till exempel färg biten.... sen är det nåt fel på den .. bild länk .. ----> http://imageshack.us/photo/my-images/696/namnlsrb.png/ Redigerad 2 januari, 2012 av PatrickBengtsson 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZTecDudeZ Skrivet 3 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2012 när bilen släpps har jag tillåtelse att konvertera den street legal racing 2.2.1 mwm ? de skulle varit sjukt nice ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makaronmos Skrivet 5 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2012 kan man ladda ner 745:an än? vore riktigt najs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flinta Skrivet 12 januari, 2012 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2012 Tjena, Nu är jag tillbaka med nya friska tag! Jag ska vara föräldraledig ett halvår framöver nu. Så nu när lillflickan sover om dagarna kan jag jobba lite med volvo 740n På återseénde..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts