Flinta Skrivet 8 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2008 Hallå, här är ett nytt projekt jag jobbar på Jag och en kompis som kallar sig Bl3wByYou gör denna bil.. det var min idé, men han ville gärna hjälpa till,men än så länge har han inte gjort någonting på den Allt har blivit gjort i zmodeler2 än så länge... Här har ni några bilder... Jag gjorde även en liten lätt rendering i zmodeler2 igår med lite photoshop editing också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 8 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2008 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Äntligen en 740! Den här vill jag gärna se i IV sen också! Bra jobbat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2008 När den där är klar.. Då skall jag börja spela GTA SA igen!! Är väldigt glad över att någon gör lite annorlunda bilar också, är det vanligaste att någon gör någon japsare från någon film eller nåt. I salute you! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 12 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2008 (redigerad) Fan vad nice!!!! Men är inte fronten lite... Platt? Redigerad 8 oktober, 2009 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flinta Skrivet 4 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2008 Tack för alla kommentarer, jag har försökt att åtgärda lite av de grejer ni har sagt varit lite sämre.. och så har jag förståss gjort lite nytt med.. har bl.a börjat komma in till inredningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flinta Skrivet 11 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2008 Har idag börjat på den stora inredningen, dock är det mycket kvar att göra.. men det kommer bli färdigt någon gång. 899 polygoner där än så länge.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 11 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2008 Ser bra ut, fortsätt så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 17 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2008 *BUMP* Hur går det med bilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 18 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2008 *BUMP* Hur går det med bilen? En veckas bump? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flinta Skrivet 22 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2008 Här kommer lite nytt, har inte så mycket fritid att jobba med detta.. men det går åtminstånde framåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 22 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2008 Fan ser bra ut Flinta! Men ska du verkligen använda den ratten? Tycker att det skulle vara roligare med en orignalratt :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flinta Skrivet 22 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2008 Fan ser bra ut Flinta! Men ska du verkligen använda den ratten? Tycker att det skulle vara roligare med en orignalratt :/ Jag kanske kan använda den eller orginalratten som ett extra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flinta Skrivet 7 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 november, 2008 (redigerad) Här är en ny bild nu när nästan inredningen nästan är färdigställd. Inredningen ligger än så länge runt 11000 polys. Redigerad 7 november, 2008 av Flinta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 7 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2008 Här är en ny bild nu när nästan inredningen nästan är färdigställd. Inredningen ligger än så länge runt 11000 polys. Snyggt, ska bli interessant att se resultat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 7 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2008 Ser bra ut, as always. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 17 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2008 Grym! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 21 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2008 Skaffa högdetaljerade texturer på instrumentbrädan och orginalratten och jag kan betala för bilen Jag måste faktisk säga att ratten inte är snygg på den bilen tyvärr men det är ju ditt val Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 (redigerad) Skulle du också kunna få en version av den ordnad till Street Legal Racing 2.3.0LE ? Redigerad 28 november, 2008 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flinta Skrivet 10 december, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 december, 2008 tackar tackar jag ska göra den så högdetaljerad som jag bara kan med texturer ska se verklighetstroget ut ^^ jag skulle vilja lägga in 740n i så många spel som möjligt, men gta san andreas är typ det enda jag vet hur man gör.. --------------------------------------------------------------- ÄR DET NÅGON SOM KAN FIXA NÅGRA BRA HÖGUPLÖSTA BILDER PÅ VOLVO 740 UNDERREDE? JAG VILL HA BILEN SÅ DELAJERAD SOM MÖJLIGT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KennethL Skrivet 11 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2008 Vore ju ett stort plus om du kunde göra den med ett addon kit också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts