Tux Skrivet 7 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2008 Behöver ett program där jag kan bränna MP3 filer till ett format (WAV?) så att skivan kan spelas på en vanlig CD spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2008 (redigerad) Nero? Jag har bränt alla mina CD-skivor i det programmet och alla har gått att spela upp på en vanlig CD-spelare Redigerad 7 september, 2008 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 7 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2008 Nero? Jag har bränt alla mina CD-skivor i det programmet och alla har gått att spela upp på en vanlig CD-spelare Hmm konstigt. Jag brände med Nero för någon timme sen och provade skivan på min CD spelare och det funkar inte . Min CD spelare funkar kanske ej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2008 Hmm konstigt. Jag brände med Nero för någon timme sen och provade skivan på min CD spelare och det funkar inte . Min CD spelare funkar kanske ej? Vad valde du som bränningsalternativ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 7 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2008 Vad valde du som bränningsalternativ? Audio CD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2008 Audio CD Borde ju fungera då tycker jag. Har du provat skivan i en annan spelare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2008 Vi kan inte spela brända skivor på stereon i köket, det kanske är något liknande för dig? Testa i en annan spelare som sagt var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 13 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2008 Om du enbart ska göra en ljudcd så funkar WMP prima. Nero är bara bra på dom högre stadierna imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts