antepanteboy Skrivet 7 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2008 (redigerad) Hey This is Whiplash first SA solo that i got the honor to edit, dunno for how long he stunted for this but i think it was 6 or 7 months if i remember correct. I used the ordinairy stuff for the editing,(Vegas :worthy: ) Its also been a while since i was active here so it feels great to be back again Nuff said, here is the link to the masterpiece Crash test + Toob Och när jag menar att det är kul att vara tillbaka så menar jag såklart GTAstunting Redigerad 7 september, 2008 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2008 Snällt att han inte fick ha det avslutande stuntet i sin solo Jag gillade redigeringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 9 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2008 Najs film..fast du tog inte med alla stunts han skickade dig, vad? Klippningen var skitbra, kul att se. Infernusstuntet på flygplatsen var coolt och naturalbumpen till dödskallen. (Whiplash (Peter) bor 500 meter från mig om någon ville veta..så han har visat sina stunts tusentals gånger för mig ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts