VickeX Skrivet 7 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2008 (redigerad) Välkommen till Klurigt. Topicen där vi rekommenderar kluriga spel, gåtor och annat klurigt. Detta är i princip en ny version utav den här topicen: (länk) För att topicen inte ska bli för spammig så att folk inte orkar vara här, eller att den låses så tillåts inga posts som bara innehåller information om vart man är i ett visst spel. Det är okej att fråga om hjälp, hjälpa osv. Men ett simpelt inlägg som det exempel som följer accepteras inte: Jag har fastnat på lvl 11... :'( EDIT: klarade det nu! lvl 13 är omöhjlig... Om man har fastnat på någon level, bana eller liknande i ett spel så får man beskriva vad som är problemet. Och vill man ha någon att snacka med medans man spelar spelen eller klurar på gåtorna eller bilderna eller vad det nu kan vara, så kan man gott och väl använda MSN. Varsågod, här giver jag er ett spel som definitivt kräver att man klurar ut någonting... http://www.armadillorun.com/ Ett demo finns att ladda ner. Vet inte hur långt demot är, då jag har hela spelet. Men det är hur som helst skitskoj. Redigerad 7 september, 2008 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 7 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2008 Det var för tungt för min dator... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 7 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2008 (redigerad) - Redigerad 7 september, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 7 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2008 Det finns redan 2 trådar som nästan går lika rba att skriva i. Tråkiganätter och highscore. Orka ladda hem ett dema och spela det. Ska någon orka spela så ska det ligga i webläsaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2008 Det finns redan 2 trådar som nästan går lika rba att skriva i. Tråkiganätter och highscore. Orka ladda hem ett dema och spela det. Ska någon orka spela så ska det ligga i webläsaren. Ja, varför gör vi inte bara en stor tråd som heter "Spel" istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 7 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2008 Orka ladda hem ett dema och spela det. Ska någon orka spela så ska det ligga i webläsaren. Tala för dig själv du... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 7 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2008 Ja, varför gör vi inte bara en stor tråd som heter "Spel" istället? Jadu, ingen hindrar dig. För det är väl inte emot reglerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 8 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2008 Riktigt intressant spel, tycker dock de va fruktansvärt kul att bara bygga. hihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 8 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2008 Får man länka till hela spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 8 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2008 Får man länka till hela spelet? Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 16 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2008 Varsågod, här giver jag er ett spel som definitivt kräver att man klurar ut någonting... http://www.armadillorun.com/ Ett demo finns att ladda ner. Vet inte hur långt demot är, då jag har hela spelet. Men det är hur som helst skitskoj. Spelet är grymt svårt vid level 30, försöker fortfarande klura ut level 31 . Synd att jag suger på sånna hära spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 (redigerad) Kändes som om tråden skulle va till för att länka till klurigheter, inte kommentera armadillorun. Här har ni ett mycket roligt flashspel: Fantastic Contraption Edit: ett tips är att stänga av musiken då den verkar komma från helvetet. Redigerad 17 september, 2008 av Always_Mongo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 (redigerad) Spelet är grymt svårt vid level 30, försöker fortfarande klura ut level 31 . Synd att jag suger på sånna hära spel. Det blir ju självklart svårare och svårare, men enligt mig är det ingenting speciellt runt 30 som är extra svårt. Kändes som om tråden skulle va till för att länka till klurigheter, inte kommentera armadillorun. Här har ni ett mycket roligt flashspel: Fantastic Contraption Edit: ett tips är att stänga av musiken då den verkar komma från helvetet. Klurigt spel. Inte riktigt förstått allting där ännu men det verkar spännande. Redigerad 17 september, 2008 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 Det blir ju självklart svårare och svårare, men enligt mig är det ingenting speciellt runt 30 som är extra svårt. Klurigt spel. Inte riktigt förstått allting där ännu men det verkar spännande. Det blir gaaanska så klurigt sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 Kändes som om tråden skulle va till för att länka till klurigheter, inte kommentera armadillorun. Här har ni ett mycket roligt flashspel: Fantastic Contraption Edit: ett tips är att stänga av musiken då den verkar komma från helvetet. Fy på dig! Beroende framkallande, det roligaste på länge tbh! Kan inte slita mig ifrån det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 Kändes som om tråden skulle va till för att länka till klurigheter, inte kommentera armadillorun. Här har ni ett mycket roligt flashspel: Fantastic Contraption Edit: ett tips är att stänga av musiken då den verkar komma från helvetet. Älskar när det allra simplaste idéerna funkar. http://FantasticContraption.com/?designId=1750003 http://FantasticContraption.com/?designId=1749642 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 19 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2008 Fy på dig! Beroende framkallande, det roligaste på länge tbh! Kan inte slita mig ifrån det Hehe, ja. Mycket underhållande. Men ganska tråkigt när man har klarat ut det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts