Grumpy Skrivet 6 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2008 Nu har jag skaffat en ny dator ( Min tråd på forumet:http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=46139 Datorn: http://www.revolve-it.se/std_viewprod.php?id=196 ) Allt fungerade bra när jag hade Ubuntu, men jag har nu byt till Xp (som jag hittade i en buske) så behövde jag självklart installera drivrutinerna, som jag har på en skiva som följde med. Men jag tror att det kanske bliv något fel, eftersom nu funkar inte ljudet. Youtube/ Windows media player är också konstigt, allt jag försöker lyssna på spelas upp med 4X den verkligen hastighet. Som den här filmen: http://www.youtube.com/watch?v=HHWS0H2JqSU som är 4 minuter, den kan jag se klart på 1 minut. Jag kan inget alls om datorer, vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2008 Köp XP istället.. Sen varnade två-tre stycka dig i den andra tråden att inte köpa den datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 6 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2008 Köp XP istället.. Sen varnade två-tre stycka dig i den andra tråden att inte köpa den datorn. haha, nej men måste du andvända xp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 6 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2008 Köp XP istället.. Sen varnade två-tre stycka dig i den andra tråden att inte köpa den datorn. Sluta hitta på grejer. Tror knappast ditt XP är köpt heller. Testat tankat nya drivrutiner direkt från nätet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2008 haha, nej men måste du andvända xp? Jag använder XP för det är färre buggar än vad vista är. Sen har vista helt onödig prestanda Och Mystic vad får dig att tro jag kör med tankad version av XP? När jag har skivor till datorn med XP som är till datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 6 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2008 Jag använder XP för det är färre buggar än vad vista är. Sen har vista helt onödig prestanda Tror han menade frågan till Gamemaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 6 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2008 (redigerad) Sluta hitta på grejer. Tror knappast ditt XP är köpt heller. Testat tankat nya drivrutiner direkt från nätet? Jag har provat, det fungerar inte. :/ Tikki: Den fungerade utmärkt när jag använde Ubuntu. Och du har självklarat aldrig laddat ner något, slut var så dubbelmoralisk. Redigerad 6 september, 2008 av gamemaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 7 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2008 Jag (nåja, mest min far) fixade det på något sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts