SilentViper Skrivet 6 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2008 Hejsan nu är det så jag har kört 3 Le mans tävlingar på 24min och ingen av dom har jag klarat. Jag har en team mate i mitt lag och efter 24min och han låg etta sen när tiden var slut flyttades han ner till 4 plats. Jag låg på 3 plats och flyttades ner till 15 plats. Och efter den har tickat 24min så händer inge mera den står bara på 00.00 och har kört runt kanske 3-4 varv på banan utan resultat. Och har varit så nu på dom senaste tävlingarna hjälper inte om jag gör nån retire heller nån som vet hur jag fixar detta? För jag skulle behöva pengarna + respekten man får. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 6 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2008 (redigerad) Har du laddat ner spelet? Blir inte så för mig. Redigerad 6 september, 2008 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2008 Har du laddat ner spelet? Blir inte så för mig. Ja jag har laddat ner det. Tänker iallafall köpa det när jag har pengar. Kan det vara patchen v1.1 eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 6 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2008 According to §1.1 får ingen här hjälpa dig med problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2008 According to §1.1 får ingen här hjälpa dig med problemet. Jajo det vet jag. Men det finns väl flera där ute som har det på det andra sättet och kanske har det att funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 6 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2008 Köp spelet så fixar sig problemet sig får du väll hoppas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2008 Problemet är fixat. Behövde bara uppdatera till patch v1.2 och funkar prima nu vann Le mans utan problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts