avse Skrivet 6 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2008 Tjena, jag har sett t.ex. den hära filmen på youtube: http://www.youtube.com/watch?v=iJM3F_XGutI Och då sitter han innuti bilen så man ser ratten.. Hur gör man för att kunna det? Tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2008 Jag tror det går att ordna med ett program som heter SA Camhack. Jag har inte använt det själv, men du kan testa. Ladda ner här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
avse Skrivet 6 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2008 Taaaack det funkade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2008 Varsågod, alltid kul att kunna hjälpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts