marcus_holm Skrivet 6 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2008 tjena! har ju börjat spela gta på min nya dator, den är bättre än min gamla och jag har spelat gta på den med lite lagg bara. det är så att när jag spelar så flyter det på bra i ca. 20sek, och sen står det stilla i ca 20sek. och så håller det på hela tiden. det låter som om hårddisken snurrar medans jag spelar, ett "sssss" ljud, sen när det laggar fast slutar det ljudet, sen börjar det "sssjjjssss" och så är det igång igen i ca. 20sek. snälla hjälp mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 6 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2008 tjena! har ju börjat spela gta på min nya dator, den är bättre än min gamla och jag har spelat gta på den med lite lagg bara. det är så att när jag spelar så flyter det på bra i ca. 20sek, och sen står det stilla i ca 20sek. och så håller det på hela tiden. det låter som om hårddisken snurrar medans jag spelar, ett "sssss" ljud, sen när det laggar fast slutar det ljudet, sen börjar det "sssjjjssss" och så är det igång igen i ca. 20sek. snälla hjälp mig! Detta kan bero på flera olika anledningar... 1. Din hårddsik håller på att ge sig, spara det du vill ha och vänta och se... 2. Plockade du ihop datan själv eller köpte du den begagnat ny?? Då kanske det är en igendammad fläkt... 3. Installerade du den nya datan eller var den redan installerad? Om inte så kan det ha kommit in något skit på datan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2008 4. Har du rätt drivrutiner till grafikkortet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
marcus_holm Skrivet 6 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2008 4. Har du rätt drivrutiner till grafikkortet? om allt det ni säger så bodre det komma upp överalt inte bara i gta, nu har det börja med skicka inte eller skicka felraport ni vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 6 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2008 5. Har du laddat ner spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts