Bebben Skrivet 6 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2008 (redigerad) När jag laddat ner GTA 2 och installerat det, kör jag GTA 2 manager, som man ska. Men sen när jag trycker på GTA 2 där inne i manager så körs bara Setup igen. Samma om jag trycker på "GTA 2" i program menyn. Jag har Vista. Kan någon hjälpa mig? EDIT: NEVER MIND!! Kom på det själv. Redigerad 6 september, 2008 av Bebben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 7 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2008 Då får du hemskt gärna säga hur du gjorde, så andra med samma problem vet hur man ska göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 8 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2008 Yes m'kay. Jag hade tydligen setup filen i samma mapp som spelet, så jag prövade att flytta setup filen från spel mappen. Då funkade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts