KalleR Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 Dolt budskap? Ambitioner har jag, men de innefattar inte knegarjobb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 19 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2008 VAD KOMMER JAG BLI? Nu vet väl knappt nån här vem jag ens är, men ändå. Det undrar jag med, säg vad jag ska bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Complex Skrivet 22 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2008 Det undrar jag med, säg vad jag ska bli. Du ska bli kemist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 27 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2008 (redigerad) I lol - Samma som Errol, tror jag. "Jag tror de flesta kommer skriva något negativt och jag kan för tillfället inte se något annat framför mig än en alkoholist som lever på A-kassa, men nu talar vi ändå in i framtiden, så vad kan han bli? Truckförare?" Vacker syn världen har på mig Håller på att utbilda mig till lastbilschaufför (eller egentligen logistik), kommer att kunna arbeta på verkstäder, truckförare, besiktningsstationer, samt få ett papper som bekräftar att jag har en grundutbildning inom logistik, kommer också att få nästan hela mitt körkort ifyllt "B, T, C1, C, D1, D, BE, C1E, kanske CE, D1E och DE" (nästan helt gratis ) . Och på tisdag ska vi köra truck Funderar också att ta en gymnasieutbildning efter yrkesutbildningen, sen försöka få en utbildning som polis, kanske blir i mitt nästa liv dock. Redigerad 27 september, 2008 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 7 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2008 Söka till polisutbildningen efter jag fyllt 20, next year. Sen får man se om det lyckas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts