VaXXoR Skrivet 5 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2008 Hej! Söker ett gratis antivirus program som är bra. Vill inte ha någon som segar ner datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2008 Kan inte många men jag använder avast!. Det enda som behövs är en email-registrering inom 60 dagar. Den gäller i ett år, sen är det bara att uppdatera sin registrering igen. Än så länge inga fel, och databasen uppdateras varje dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 5 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2008 Kan inte många men jag använder avast!. Det enda som behövs är en email-registrering inom 60 dagar. Den gäller i ett år, sen är det bara att uppdatera sin registrering igen. Än så länge inga fel, och databasen uppdateras varje dag. avast! is the way to go. Aldrig haft några problem och det kommer inte upp en massa onödiga grejer så fort något har hänt på datorn. Det vet vad det kan ta bort direkt och vad det behövre fråga om känns det som. Men o andra sidan kanske inte jag löper sådär jättestor risk att få virus så det kan va så.. Men jag tipsar dig också om avast! antivirus. Precis som jag tipsar alla idioter som använder F-secure (eller Telias säkerhetspaket). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2008 AVG! http://free.avg.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts