felshoe Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 Har de varit i Göteborg ännu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 Har de varit i Göteborg ännu? Yes. Förra avsnittet, och det som var ikväll. (Det som var ikväll innehöll bara några stycken ifrån GBG.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 Var det någon som inte blev överraskad när det här visades? [youtube-old]9xlTbdxhCS8[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 Var det någon som inte blev överraskad när det här visades? [youtube-old]9xlTbdxhCS8[/youtube-old] Sjukt härlig kille, satt och smågarvade i soffan åt hur förvånad alla blev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 Den här Hanna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 Den här Hanna. Haha håller med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 Alltså.. jag är kär i Anna Bergendahl. [youtube-old]IroZ0X4N6vM[/youtube-old] Damn... fuck Idol 2008!, hon borde börja sin karriär nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 Haha håller med! Vilken Hanna tänker du på? Märkte nu att det fanns fem 'Hannor' som gått vidare. Jag tänkte på 16åringen som var med i dagens program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 Fan va Anna Bergendahl suuuuuuuuuger Ryser när jag hör henne, OCH DET ÄR INTE BRA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 Fan va Anna Bergendahl suuuuuuuuuger Ryser när jag hör henne, OCH DET ÄR INTE BRA! Du är ful i huvet, hon har en skitbra röst ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 Vilken Hanna tänker du på? Märkte nu att det fanns fem 'Hannor' som gått vidare. Jag tänkte på 16åringen som var med i dagens program. Jaja klart, jag syftade också på henne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 Du är ful i huvet, hon har en skitbra röst ju. Skit irriterande röst tycker jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 Skit irriterande röst tycker jag.. Nej bra röst har hon för att sjönga. Hoppas hon går vidare från slutedtion och tar sig en bra bit in i idol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2008 Fan va Anna Bergendahl suuuuuuuuuger Ryser när jag hör henne, OCH DET ÄR INTE BRA! Det var väl en jävla tur att inte du var jury då. Om du ryser och tycker hon sjunger dåligt är hoppet ute för att du ska ha någon som hellst musikinsikt överhuvudtaget. Men vem vet, du kanske tyckte om herr pokemón! ---- Jag håller stenhårt på Isak Strand. Det var fan underbart bra. [youtube-old]4_mzeot1S9k[/youtube-old] MS: http://www.myspace.com/isakstrand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2008 Var det någon som inte blev överraskad när det här visades? Inte sett på TV, men wow! Vad heter låten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2008 Inte sett på TV, men wow! Vad heter låten? Han har gjort den själv, så den är nog rätt svår att få tag på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2008 (redigerad) Han har gjort den själv, så den är nog rätt svår att få tag på. Åh, det missade jag, skön var den i alla fall. Hans röst påminner om Tobias Sammet. Redigerad 19 september, 2008 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2008 Det var väl en jävla tur att inte du var jury då. Om du ryser och tycker hon sjunger dåligt är hoppet ute för att du ska ha någon som hellst musikinsikt överhuvudtaget. Men vem vet, du kanske tyckte om herr pokemón! Haha, vilken människa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2008 Åh Anna. Hon vet ju seriöst inte hur bra hon är, märktes tydligt nu i kvällens avsnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2008 Hur fan kunde de inte ta vidare Petri? Nu finns det ingen anledning att kolla mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts