StellHell Skrivet 3 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2008 Jaha, så idag började den femte säsongen av Idol. Tror ni det blir några bra "artister" detta året? Ska följa som vanligt, för att förhoppningsvis hitta något bra och såklart kolla på alla idioter som inte borde sökt alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2008 (redigerad) Är trött på alla förvuxna fjortisar med pipiga röster som tror att de är nästa Britney Spears. Men det är kul att kolla på "idioterna". Får fan inte missa killen i Trivium tröja som ska sjunga Främling Redigerad 3 september, 2008 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2008 Det kommer väl bli som vanligt, jag ser alla auditions och sedan slutar jag bry mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2008 Det kommer väl bli som vanligt, jag ser alla auditions och sedan slutar jag bry mig. Blir exakt samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2008 Idol är fett med nice! Sett fram emot detta länge. Nya juryn verkade ju skitmycket bättre än förra. Seriösare, verkar veta mer om musik och verkar allmänt bra! Hon modellen som sjöng igår var sjukt söt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2008 Det kommer väl bli som vanligt, jag ser alla auditions och sedan slutar jag bry mig. Yes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 4 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2008 Det kommer väl bli som vanligt, jag ser alla auditions och sedan slutar jag bry mig. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 5 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2008 Kan säga att jag inte tycker om Idol, men igår blev jag tvingad att kolla av min flickvän.. Och måste säga att jag ta mig fan älskar Lars Eriksson. Helt jävla underbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2008 Kan säga att jag inte tycker om Idol, men igår blev jag tvingad att kolla av min flickvän.. Och måste säga att jag ta mig fan älskar Lars Eriksson. Helt jävla underbar. Håller med till 100%! Håller med till 100%! Håller med till 100%!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 5 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2008 Inte äns auditions är kul längre. Den första säsongen var okej, men nu är jag så jävla less. Blir ändå inget vettigt av "artisterna". Fjantiga flickidoler med opersonliga texter...usch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 5 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2008 När de kommer till Göteborg är förhoppningsvis ett par av mina klasskompisar med. Jag vet att minst tre gick dit när det var auditions här, men vi får se om någon hamnar på TV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2008 Lars Eriksson, herrejävlar. [youtube-old]1eVOCxTZF-c[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2008 Lars Eriksson, herrejävlar. http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...endID=130629141 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2008 http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...endID=130629141 http://apps.facebook.com/ilike/artist/Lars+Eriksson Ännu bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2008 Minns ni min onda tvilling från förra året? Hör och häpna: En ganska nära tjejkompis flickvän lämnade henne för honom vilket resulterade att hon var sur på MIG i ett halvår. Jisses. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2008 (redigerad) Minns ni min onda tvilling från förra året? Hör och häpna: En ganska nära tjejkompis flickvän lämnade henne för honom vilket resulterade att hon var sur på MIG i ett halvår. Jisses. Va? Edit: Jaha. Redigerad 7 september, 2008 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 7 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2008 Minns ni min onda tvilling från förra året? Hör och häpna: En ganska nära tjejkompis flickvän lämnade henne för honom vilket resulterade att hon var sur på MIG i ett halvår. Jisses. Haha! Sick! Ni är svinlika ju. [youtube-old]CDLYwozX3yg[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 Älska killen som blev full på sin Coca-Cola! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 Alltså.. jag är kär i Anna Bergendahl. [youtube-old]IroZ0X4N6vM[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 Jag älskar trumpet-Henrik, fan så grym Ingen som har ett nerladdningsbart klipp med honom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts