Scarface Skrivet 8 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2003 Jag sitter här och spelar och jag tycker det finns inte så roliga saker att i GTA 1. Så jag undrar om ni vet nån sida där man kan ladda hem moddar till GTA 1? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 8 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2003 (redigerad) Jag sitter här och spelar och jag tycker det finns inte så roliga saker att i GTA 1. Så jag undrar om ni vet nån sida där man kan ladda hem moddar till GTA 1? det finns bland annat på Gouranga.com och därifrån kan du nog hitta fler länkar till andra sidor... Om du vill göra egna banor så ska du ladda ner Junction25, det är det överlägsnaste programmet för "ban-byggning" till GTA1. *edit* vet tyvärr inte namnet på Junction25´s hemsida.... Men det kanske finns på gouranga.com.... Nehe, nu fungerar inte gouranga heller.... Redigerad 8 mars, 2003 av Gta_fan1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts