Jump to content

Hur man hackar ett steam account

DarkManyd
 Share

Recommended Posts

Right.... många trådar om hur man hackar steam accounts blir bara skit trådar som aldrig blir besvarad på seriöst sätt

I denhär tråden ska jag klarlägga en sak

Du kanske är lika pank som jag är och tänker bara hur ska jag få tag i ett spel utan att betala? Kanske snatta? Nee det tar för långt tid och för riskabelt. Du har hört talas om att man kan hacka steam accounts och känner sig riktigt intresserad.

Som många andra gör, gör felet söker på Youtube efter ex. ''How to hack a steam account''

laddar ner vad som står i instruktionerna och gör exakt vad som står. Och nu vill jag klarlägga en stor grej.

Jag och min kompis testade vilka som funkade och som var scam ''96%'' av alla filmer var rena rama Trojanen eller Virus.

Då skulle jag nu vilja presentera hur man gör detta, jag kommer att skriva klart denhär tråden strax eller rättare sagt om någon timma.

:) MAN KAN ALDRIG VARA SÄKER PÅ ATT DET ÄR RÄTT SÅ VÄNTA TILLS TRÅDEN ÄR KLAR! :rolleyes:

OBS! Vi tar även ingen ansvar för vad du gör eller vad som händer...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför hacka, det är bara gå och slå ner någon snorunge och hota med att dom ska få mer stryk om dom inte ger mig sitt steam account :o *Gangsta mada fucka!* ^_^

Haha, Gta Sa? :)

@Topic:

Why, Som Boomer sa 'Det räknas som stöld' och jag Hatar tjuvar.

Om man inte kan köpa så är det väl bara att gråta men GE FAN I ANDRAS KONTON!

Redigerad av Alle090
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...