Arman Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 Någon som använder SketchUp? Jag kan förstå att ju mer saker man lägger till, desto långsammare kommer programmet att köra, men min modell är en myra jämfört med andras proffsiga modeller. Finns det något sätt att göra programmet snabbare? Jag har stängt av hardware acceleration i OpenGL-alternativen, vad mer krävs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 Ptja, om det är processorn som halsar så kan du ju pröva att höja prioriteten på processen i aktivitetshanteraren (höj inte för mycket bara). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 Någon som använder SketchUp? Jag kan förstå att ju mer saker man lägger till, desto långsammare kommer programmet att köra, men min modell är en myra jämfört med andras proffsiga modeller. Finns det något sätt att göra programmet snabbare? Jag har stängt av hardware acceleration i OpenGL-alternativen, vad mer krävs? Ska du inte ha igång hardware acceleration?! Om du har ett kraft fullt G-kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2008 Ska du inte ha igång hardware acceleration?! Om du har ett kraft fullt G-kort Nja, det är en 256:a. Jag använder en bärbar dator, men innan var det lika trögt när jag använde stationär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 3 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2008 Nja, det är en 256:a. Jag använder en bärbar dator, men innan var det lika trögt när jag använde stationär. Jasså, det var bärbart vi snackade, måste ha missat det Men kan det inte vara därför, för dålig dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 5 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 september, 2008 Jasså, det var bärbart vi snackade, måste ha missat det Men kan det inte vara därför, för dålig dator? Kanske det, men använde en hyffsat bra stationär innan och det laggade lika mycket... Det skulle inte förvåna mig om det fanns något plugin som man kunde installera till programmet för att förbättra dess prestanda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts