Skotten_31 Skrivet 1 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 Dog han, fick han fängelse eller vad var det som hände? har glömt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 Han rulade stan tillsammans med Ken: [youtube-old]bd25uhsfWgI[/youtube-old] Tommy, coolaste huvudpersonen i hela serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 Tommy, coolaste huvudpersonen i hela serien. True Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 True Det tycker jag med, men jag har inte spelat som Niko (än). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 Kanske inte hör hemma i denna tråd men men. Vad heter låten som spelas i slutet finns det att få tag i nånstans den är otroligt bra och lugnande. Får lite flaskbacks av den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 Det tycker jag med, men jag har inte spelat som Niko (än). Niko är en mes. Ingen kommer nånsin komma upp i Tommys nivå. Även Ray Liotta, röstskådespelaren (och motion capture?) till Tommy är rätt dyngfrän i sina filmer också Kanske inte hör hemma i denna tråd men men. Vad heter låten som spelas i slutet finns det att få tag i nånstans den är otroligt bra och lugnande. Får lite flaskbacks av den Den finns nog bara i VC-slutet, du får hitta en ljudfångare av nåt slag och ta ljudet därifrån. Det blir ju ingen jättesnygg mp3-fil men bättre än inget. Själv blir jag bara halvlessen av den Ett så bra spel var slut och man var tvungen att säga farväl till storyn. Melodin i sig är så melankolisk också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 Niko är en mes. Ingen kommer nånsin komma upp i Tommys nivå. Även Ray Liotta, röstskådespelaren (och motion capture?) till Tommy är rätt dyngfrän i sina filmer också Den finns nog bara i VC-slutet, du får hitta en ljudfångare av nåt slag och ta ljudet därifrån. Det blir ju ingen jättesnygg mp3-fil men bättre än inget. Själv blir jag bara halvlessen av den Ett så bra spel var slut och man var tvungen att säga farväl till storyn. Melodin i sig är så melankolisk också Kan hålla med dig om att man blir lite halvlessen när man hör låten. River upp gamla minnen. F.ö så rippar jag ju musik med Audacity tänkte rippa den men vill inte ha med rösterna vill bara ha själva musiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 4 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2008 Tommy, coolaste huvudpersonen i hela serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sex_Pistols Skrivet 11 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2008 Tommy är grymmast. Jag älskar Vice City. Neonskyltar överallt o bra musik på radion. Men det bästa är nog att man bara har en Uzi istället för två som i SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 13 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2008 Tommy är grymmast. Jag älskar Vice City. Neonskyltar överallt o bra musik på radion. Men det bästa är nog att man bara har en Uzi istället för två som i SA. Du har ju bara en uzi u San Andreas om du inte går upp i hitman level med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sammy Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Tommy bytte namn till " Tommi Gunn " och flög till Los Santos, eftersom att han vart trött av Rosie's kokainberoende. De första han gjorde i LS var att råna en bank i Downtown på flera dollar för att bli miljonär och flytta till Las Venturas och lämna Mafia-leken för alltid. Han blev dock tagen av FBI när han satt på planet till San Fierro för några andra business. Tommi fördes till fängelset i Liberty City en andra gång - fast ingen kände igen honom dock, MEN slutet var INTE nära Än. Efter att ha släppts nåt år efteråt så beger han sig till San Fierro där han oxå mördas av Ran Fa Li's Triader pga att ha missuppfört sig vid ett uppdrag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 Tommy bytte namn till " Tommi Gunn " och flög till Los Santos, eftersom att han vart trött av Rosie's kokainberoende. De första han gjorde i LS var att råna en bank i Downtown på flera dollar för att bli miljonär och flytta till Las Venturas och lämna Mafia-leken för alltid. Han blev dock tagen av FBI när han satt på planet till San Fierro för några andra business. Tommi fördes till fängelset i Liberty City en andra gång - fast ingen kände igen honom dock, MEN slutet var INTE nära Än. Efter att ha släppts nåt år efteråt så beger han sig till San Fierro där han oxå mördas av Ran Fa Li's Triader pga att ha missuppfört sig vid ett uppdrag! Hur blev det med GTAForums? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sammy Skrivet 13 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2009 WTF? GtaForums ...?? juste .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2009 Tommy bytte namn till " Tommi Gunn " och flög till Los Santos, eftersom att han vart trött av Rosie's kokainberoende. De första han gjorde i LS var att råna en bank i Downtown på flera dollar för att bli miljonär och flytta till Las Venturas och lämna Mafia-leken för alltid. Han blev dock tagen av FBI när han satt på planet till San Fierro för några andra business. Tommi fördes till fängelset i Liberty City en andra gång - fast ingen kände igen honom dock, MEN slutet var INTE nära Än. Efter att ha släppts nåt år efteråt så beger han sig till San Fierro där han oxå mördas av Ran Fa Li's Triader pga att ha missuppfört sig vid ett uppdrag! Snälla, sluta nån gång. Nu har du dragit upp ännu en tråd med dina fånerier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts