samuelszon Skrivet 1 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 (redigerad) Hej! Första gången jag ens klickar mig in på detta forum! Jag har precis "skaffat" Photoshop på denna dator, men när jag trycker på textverktyget och skall skriva skrivs det inte ett skit! Däremot döps lagret efter vad jag har skrivit, men det blir ingen text i själva bilden. Dessutom är storleken 0,10 pt SKITstor och exakt lika stor som 72 pt - det vill säga SKITstor. Inget händer om jag gör lagret osynligt eller synligt, inget händer om jag sätter en ram runt. CTRL-klickar jag på lagret står det: "Warning: no pixels are selected". Vore jätteglad om någon kunde hjälpa mig! Dessutom är programmet på engelska och jag vill ha det på svenska, men det är en annan femma. Hjälp mig gärna med problem 1 först! EDIT: Problem solved. Redigerad 1 september, 2008 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 Brukar bli så för mig, då förstorar jag helt enkelt själva "textrutan" så den blir större så man ser exakt hur stor texten blir, sen att den är "skitstor" när du har små pixlar beror troligtvis på hur stor själva bilden du arbetar är (Tror jag?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts