Patrik Skrivet 31 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2008 Har en ATI Radeon HD 4850, och min dator har problem med att känna igen dess drivrutiner. Drivrutinerna är installerade och funkar, dock så hamnar dom under unknown i Device Manager'n, istället för under grafikkort. Hur löser man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 31 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2008 Har en ATI Radeon HD 4850, och min dator har problem med att känna igen dess drivrutiner. Drivrutinerna är installerade och funkar, dock så hamnar dom under unknown i Device Manager'n, istället för under grafikkort. Hur löser man det? Testa att tabort dom gamla drivrutinerna och installera dom nya igen. Och vad använder du för OS? Vet att jag hade Vista och skulle lägga om drivrutiner till ljudkortet en del drivrutiner gick inte att installera pga vista. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts