Misterwhoopee Skrivet 27 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2002 När jag tittade på en helkarta av Liberty City såg jag att det fanns massa namn på olika städer(??) bakom observatoriet. Vad har dom för funktion? det går ju inte att komma dit för marken där är väl solid...(rätta mig om jag har fel) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2002 Vad va det för karta!?! <_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 27 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2002 Vad va det för karta!?! Jag laddade hem en ny radar...där fanns kartan jag pratade om. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 27 augusti, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2002 Jag laddade hem en ny radar...där fanns kartan jag pratade om. Den fanns altså bland några filer & bilder som följde med.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2002 Vad va det du ladda hem?? Alltså: Vart/vad ladda du hem?? *måste undersökas* <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2002 Den fanns altså bland några filer & bilder som följde med.... jag har också sett det. det var i den första "färg radarn" som kom ut. jag tror inte det är nånting där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2002 *StellHell undersöker* <_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2002 *StellHell undersöker* jasså, det gör du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 27 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2002 jag vet att på en radar ä ghost town utmärkt... kanske ä det det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 31 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2002 Hur kommer man till Ghost Town när man låst upp det? Måste man klara spelet 100% för att låsa upp Ghost Town? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2002 Hur kommer man till Ghost Town när man låst upp det? Måste man klara spelet 100% för att låsa upp Ghost Town? man kan inte låsa upp GT!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 31 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2002 Men hur kommer man dit då??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 1 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2002 man får flyga dit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2002 man får flyga dit men jag har hört att man kan komma dit utan att flyga, förresten är väl marken inte solid om man flyger dit, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2002 men jag har hört att man kan komma dit utan att flyga, förresten är väl marken inte solid om man flyger dit, eller? Jasså, vad har du hört då...?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts