Cyper Skrivet 31 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2008 Okej, förväntar mig att ingen kan detta men det är värt att fråga. Jag har nyss köpt en VGA-kabel som jag har kopplat till min TV och sedan till datorn.Jag tänkte fånga det som händer i gta. Hur som helst, vad ska jag använda för att spela in det som hände på skärmen? Ingen vidare information kommer upp då dessa kablar är inkopplade. Videocapture funkar inte i moviemaker heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 31 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2008 Ett grafikkort är oftast en outputenhet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 31 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2008 Ett grafikkort är oftast en outputenhet... Kan du förklara dig lite bättre? Jag har nämligen ingen koll på detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 31 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2008 Kan du förklara dig lite bättre? Jag har nämligen ingen koll på detta. Att grafikkortet du har kopplat till TVn bara kan sända bild Från datorn, inte ta emot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 31 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2008 (redigerad) Skaffa ett TV-kort med videoingång. Eller typ en sånhär. Den här tråden hör hemma i "Dator & Teknik" IMO. Redigerad 31 augusti, 2008 av Yukoai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 31 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2008 Att grafikkortet du har kopplat till TVn bara kan sända bild Från datorn, inte ta emot. Joo, trodde att det fungerade att göra både och. Är långt ifrån kunnig då det gäller datorer i sig. Hur som helst, hur gör man? Skaffa ett TV-kort med videoingång. Eller typ en sånhär. Den här tråden hör hemma i "Dator & Teknik" IMO. Får göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 Skaffa ett TV-kort med videoingång. Eller typ en sånhär. Den här tråden hör hemma i "Dator & Teknik" IMO. Win. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 1 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 Om man nu ska göra sådant här måste man väl ha en sorts HDMI-Splitter? TVn kan ju inte skicka ut bild. Det jag menar är "PS3>splitter>en HDMI kabel till TV och en till saken som ska fånga" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 1 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2008 Videokamera! Kan man inte koppla ps3:an direkt till datorn då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts