Vice. Skrivet 31 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2008 (redigerad) Finns ju ingen sån här tråd, så det kan vara på tiden. =) På väg till Bulgarien från Kastrup, Köpenhamn. Vårt hotellrum Vårt Badrum Vår toalett Jag Vår pool sedd från vårt hotellrum Utsikten från balkongen Min ena fot Min andra fot Victoria dricker en öl i väntan på maten, på hotellets restaurang Victoria gäspar i väntan på maten , på hotellets restaurang Stället där man kunde få pannkakor och glass gratis på dagarna Stället där man kunde få öl och pizza gratis på dagarna Redigerad 31 augusti, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 31 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2008 MSSOR AV MEGASTORA BILDER!!!!!!!!!!!!!! Vice..vice...vice... Använd thumbnail eller gör bidlerna lite mindre. Använd helst inte beffo, kan inte se alla bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 31 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2008 Vice..vice...vice... Använd thumbnail eller gör bidlerna lite mindre. Använd helst inte beffo, kan inte se alla bilder. +1 Fast det var finfina bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2008 (redigerad) Vice..vice...vice... Använd thumbnail eller gör bidlerna lite mindre. Använd helst inte beffo, kan inte se alla bilder. Bilderna förminskas. Man klickar på dem så blir de stora. De är bara stora innan de laddats färdigt. Stranden, höger Stranden, vänster En tjock tant En naken tant Vågor Redigerad 31 augusti, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2008 (redigerad) Bilderna förminskas. Man klickar på dem så blir de stora. De är bara stora innan de laddats färdigt. Mjo, men grejen är att alla inte verkar vilja ladda klart = ingen förminskas. Ska bli skoj att se vad Herr Dude har att säga om detta. Just nu kan jag inte se en enda bild, förresten. Redigerad 31 augusti, 2008 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2008 Så då? Bättre? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 31 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2008 Bilderna förminskas. Man klickar på dem så blir de stora. De är bara stora innan de laddats färdigt. grejen är den att man ändå måste ladda hem bilderna som tar väldigt lång tid. Det behöver inte du göra eftersom du har redan laddat enr de när du laddade upp dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2008 (redigerad) grejen är den att man ändå måste ladda hem bilderna som tar väldigt lång tid. Det behöver inte du göra eftersom du har redan laddat enr de när du laddade upp dom. Men nu är de okej? Inne i stan Inne i Nessebar, nån gammal stad i Bulgarien. Riktigt fint. Redigerad 31 augusti, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 31 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2008 Är det Sunny Beach ni är på eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2008 (redigerad) Kiedis: Ja! Hur visste du det? Har du vatt där med? Dunav bodde vi på! En gubbe med kikare på en restaurang Två fåglar =D En fågel till Bild från restaurangen En tant som tittar på havet Havet hon tittar på Närbild på hav-tittar-tanten En tjej kommer fram och säger att hon inte får titta längre. (tror jag, för de gick därifrån sekunden efter.) Bläckfiks som vi käkade Typisk affär i Nessebar Hamn i Nessebar Människor i Nessebar Skulle ta en fin bild och lägga upp här men den första blev inte bra ...Inte den andra heller. Trodde att en gammal tant kunde bli en bra bild, men hon såg bara surt ut... Tredje bilden blev helt okej... Men fjärde blev bäst. Tycker jag... Tre random bilder till... Redigerad 31 augusti, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 31 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2008 Kiedis: Ja! Hur visste du det? Har du vatt där med? Dunav bodde vi på! Nej det har jag inte, men oftas när en svensk säger att han ska eller har varit i Bulgarien så det oftas Sunny Beach som lockar, troligtvis för att det är så billigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2008 Japp det var mina semesterbilder det. =) Nej det har jag inte, men oftas när en svensk säger att han ska eller har varit i Bulgarien så det oftas Sunny Beach som lockar, troligtvis för att det är så billigt. Ja, hela bulgarien är sjukt billigt. På kvällarna är det happy hour och beställer du en öl får du två. Grymt kul där. Rekommenderas. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 31 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2008 HAHAHAHA - Störtsköna bildkommentarer! xDDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2008 Inne i Nessebar, nån gammal stad i Bulgarien. Riktigt fint. Det där är dock gamla Nessebar, dagens Nessebar ligger på andra sidan bron. Annars så känner jag igen mig sjukt mycket på en massa bilder, bland annat med hon som tittade på havet och de nästkommande bilderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts