Merkky Skrivet 31 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2008 (redigerad) Införskaffade i en ny mobiltelefon nu under veckan, en HTC Diamond, och jag har några frågor, som jag hoppades att nån ska kunna svara på. För det första, telefonen är utrustad med Windows Mobile 6.1, och jag funderade hur det är med tilläggsprogram till sån programvara? Spel och liknande? Jag hoppades lite att det är nån som kan tipsa om nånting sånt. Sen, Windows Live Messenger finns ju på telefonen. När jag startade det första gången fick jag upp en ruta om jag vill kopiera mina kontakter till telefonen, jag tänkte bara varför inte? Senare när jag bläddrade runt såg jag att jag hade 100 hotmail kontakter i telefonboken, blandade med numrerna. Nu hade jag kopplat ner allt och jag var inte i närheten av ett trådlöst nätverk eller annat internet, men jag raderade dom kontakterna eftersom att det såg hemskt ut med en massa hotmails där. Nästa gång jag loggar in på msn så är alla adresser borta där också, helt spårlöst borta, tomt. Varför? Och medans jag ändå håller på, telefonen stöder MPEG-4 och h.263(?), nån som vet nån bra konverter? Alla jag har testat vägrar fungera. Redigerad 31 augusti, 2008 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 31 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2008 (redigerad) Införskaffade i en ny mobiltelefon nu under veckan, en HTC Diamond, och jag har några frågor, som jag hoppades att nån ska kunna svara på. För det första, telefonen är utrustad med Windows Mobile 6.1, och jag funderade hur det är med tilläggsprogram till sån programvara? Spel och liknande? Jag hoppades lite att det är nån som kan tipsa om nånting sånt. Sen, Windows Live Messenger finns ju på telefonen. När jag startade det första gången fick jag upp en ruta om jag vill kopiera mina kontakter till telefonen, jag tänkte bara varför inte? Senare när jag bläddrade runt såg jag att jag hade 100 hotmail kontakter i telefonboken, blandade med numrerna. Nu hade jag kopplat ner allt och jag var inte i närheten av ett trådlöst nätverk eller annat internet, men jag raderade dom kontakterna eftersom att det såg hemskt ut med en massa hotmails där. Nästa gång jag loggar in på msn så är alla adresser borta där också, helt spårlöst borta, tomt. Varför? Och medans jag ändå håller på, telefonen stöder MPEG-4 och h.263(?), nån som vet nån bra konverter? Alla jag har testat vägrar fungera. Bra val Jag laddar ner spel och sådant till min P3600 (Trinity) på sidan GetJar, där har de massor med program också. Jag har också 6.1 och de flesta spel funkar Zedge är också bra men mest ringsignaler, videos och sådant. Ett bra spel är t.ex. Worms World Party som du lätt hittar gratis. Jag kan skicka PM om en bra länk om du vill. Redigerad 31 augusti, 2008 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 31 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2008 Bra val Jag laddar ner spel och sådant till min P3600 (Trinity) på sidan GetJar, där har de massor med program också. Jag har också 6.1 och de flesta spel funkar Zedge är också bra men mest ringsignaler, videos och sådant. Ett bra spel är t.ex. Worms World Party som du lätt hittar gratis. Jag kan skicka PM om en bra länk om du vill. Hittils är jag grymt nöjd iaf! PMa länken, det låter väldigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts