Pekay Skrivet 30 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2008 (redigerad) Hej, jag har nu letat ett flertal timmar efter en svensk polisbil/ambulans och siren till GTA SA. Har sökt på forumet och det enda jag har hittat är en massa döda länkar, så jag bestämde mig för att göra en request. Jonathan Redigerad 30 augusti, 2008 av Pekay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 2 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2008 Hej, jag har nu letat ett flertal timmar efter en svensk polisbil/ambulans och siren till GTA SA. Har sökt på forumet och det enda jag har hittat är en massa döda länkar, så jag bestämde mig för att göra en request. Jonathan Det fanns en i GTA Sweden-projektet, jag tror den finns här på forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 3 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2008 (redigerad) Hej, jag har nu letat ett flertal timmar efter en svensk polisbil/ambulans och siren till GTA SA. Har sökt på forumet och det enda jag har hittat är en massa döda länkar, så jag bestämde mig för att göra en request. Jonathan Har en svensk polisbil Volvo V70 +Polis motorcykel med siren om du vill ha den vill säga Redigerad 3 september, 2008 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
slobbann Skrivet 4 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2008 Har en svensk polisbil Volvo V70 +Polis motorcykel med siren om du vill ha den vill säga Hur kan jag få in skiten i GTA då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 4 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2008 (redigerad) .. Redigerad 5 september, 2008 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts