Absurd Skrivet 8 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2003 (redigerad) 1, ca hur många bilar finns det ? 2, har man tillgång till "free ride" innan man klarat alla uppdrag ? 3, vad finns det för vapen och umgefär hur många ? 4, vad gör man mest på uppdragen ? kör bil eller går inte i hus och skjuter folk ? 5, hur många uppdrag finns det ? 6, var kan man köpa det billigast ? 7, kan man punktera däcken med sitt vapen ? lite amatör frågor, men jag funderar starkt på att köpa spelet... Redigerad 8 mars, 2003 av mikke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
moranisse Skrivet 8 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2003 1, ca hur många bilar finns det ? VET inte orkar inte räkna men det fins saab 2, har man tillgång till "free ride" innan man klarat alla uppdrag ? nej 3, vad finns det för vapen och umgefär hur många ? hagel pistol ak 47 batong kniv 4, vad gör man mest på uppdragen ? kör bil eller går inte i hus och skjuter folk ? kör bil 5, hur många uppdrag finns det ? 24 uppdrag 6, var kan man köpa det billigast ? cd on 499kr??? 7, kan man punktera däcken med sitt vapen ? yes lite amatör frågor, men jag funderar starkt på att köpa spelet... ja köp det det är roligt jag har svarat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts