R2D2 Skrivet 9 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2008 Jorden får stå emot partiklar större och kraftigare än vad LHC kan åstadkomma, hela tiden. Ska inte vara någon fara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 9 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2008 We're Doomed! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 9 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2008 Tja, det var ju inte Freemans fel att Black Mesa-incidenten inträffade. Hn rensade ju bara upp bland krypen som kom ut från Xen. Hade du visat en man i kostym hade jag däremot blivit jävligt orolig STOPPA DET!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 9 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2008 Hmm, nu blev det här, helt plötsligt, lite smått spännande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 9 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2008 Med andra ord, om vi lever kring lunchtid imorgon så har det gått någorlunda bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2008 (redigerad) WHAAAAA AAAAAAAAAAA AAAAAAAAHHHH HHHHHHHHHHHH !!!!!!!!!!!!!!!!!! http://www.diymedicalnetwork.com/uploads/1000/frightened_eyes.png ABORT LAUNCH! ABORT LAUNCH FOR CHRIST'S SAKES!! Redigerad 9 september, 2008 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 10 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2008 HAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2008 (redigerad) Yää, sitter i skolan och kan inte connecta till webtv. Blä. Ska spendera mina sista minuter här på sajten. Accreditations closed. No accreditations will be granted on 10 September Uhm, blev det inte godkänt, eller vad? Redigerad 10 september, 2008 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 10 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2008 Yää, sitter i skolan och kan inte connecta till webtv. Blä. Ska spendera mina sista minuter här på sajten. Accreditations closed. No accreditations will be granted on 10 September Uhm, blev det inte godkänt, eller vad? Lugnt, du behöver inte räkna dina sista minuter riktigt än! Idag är bara dagen då den första protonstrålen skickas in i omloppet, så den kan inte krocka med något. Och angående acrediteringar är det för pressen. Med ackreditering menas att man har tillträde till något. Om man som journalist får ackreditering till Hultsfredsfestivalen, menar det att man får tillträde, och fota, och intervjua, och så. I detta fall är det väl att man får ackreditering till CERN och LHC, alltså att man, som press, får vara på plats. Och att ackrediteringen är stängd betyder bara att det inte går att söka ackreditering längre. Skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2008 Lugnt, du behöver inte räkna dina sista minuter riktigt än! Idag är bara dagen då den första protonstrålen skickas in i omloppet, så den kan inte krocka med något. Och angående acrediteringar är det för pressen. Med ackreditering menas att man har tillträde till något. Om man som journalist får ackreditering till Hultsfredsfestivalen, menar det att man får tillträde, och fota, och intervjua, och så. I detta fall är det väl att man får ackreditering till CERN och LHC, alltså att man, som press, får vara på plats. Och att ackrediteringen är stängd betyder bara att det inte går att söka ackreditering längre. Skulle jag tro. Haha, lägg märke till -smileyn, jag var inte speciellt seriös. Aha, jag såg bara den texten och eftersom den enda infon jag hittar är från aftonbladet så vet jag inte mycket om vad som händer, då vi inte får igång någon webtv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 10 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2008 (redigerad) http://img378.imageshack.us/img378/5416/1221032665415de0.jpg LHC: SUCCESSFUL TROLL IS SUCCESSFUL. Redigerad 10 september, 2008 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 10 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2008 ....... Fejk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2008 We're Doomed! No We Ain't... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2008 (redigerad) No We Ain't... Typ 3-4'e gången den blir postad.. Plus Gordon är bara där för att städa upp efteråt, LHC kommer explodera och headcrabs kommer storma ur från den så att han får nått att döda Redigerad 10 september, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2008 Typ 3-4'e gången den blir postad.. Plus Gordon är bara där för att städa upp efteråt, LHC kommer explodera och headcrabs kommer storma ur från den så att han får nått att döda Ah, sorry. Nå, får skylla på att jag inte följer tråden riktigt. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 10 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2008 Dom (kritikerna) som tror att det kan bildas ett svart hål eller ett full-scaled big bang, vet nog inte särskilt mycket om fysikens lagar. Iaf, vet någon var det finns en video som visar resultaten av experimentet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2008 (redigerad) Dom (kritikerna) som tror att det kan bildas ett svart hål eller ett full-scaled big bang, vet nog inte särskilt mycket om fysikens lagar. Iaf, vet någon var det finns en video som visar resultaten av experimentet? Mer eller mindre. http://hcc.web.cern.ch/hcc/ Redigerad 10 september, 2008 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 10 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 september, 2008 En sektor kvar tills den andra strålen är igenom! Jag... Jag vet inte, allt är så pirrigt bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 10 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2008 En sektor kvar tills den andra strålen är igenom! Jag... Jag vet inte, allt är så pirrigt bara Vad betyder det då? Hur stor är en sektor? Ärligt talat kommer det inte hända ett skit. De kanske hittar något partikel eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 10 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2008 De kanske hittar något partikel eller så. Det här är mycket större än bara "en partikel". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts