Hvl10nh Skrivet 29 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2008 Jag ska köpa GTA IV till PC och undrar om det finns någon möjlighet att växla manuellt fordonen som finns i spelet? Jag tycker att man får en bättre känsla om man får växla manuellt och mer kontroll över situationerna. Och om det inte går i GTA IV, finns det något annat GTA man kan göra det i? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 29 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2008 Jag ska köpa GTA IV till PC och undrar om det finns någon möjlighet att växla manuellt fordonen som finns i spelet? Jag tycker att man får en bättre känsla om man får växla manuellt och mer kontroll över situationerna. Och om det inte går i GTA IV, finns det något annat GTA man kan göra det i? Nä Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 29 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2008 Du kan "växla manuellt" på låtsas om man säger så, genom att stegra med triggern och när motorn börjar spinna släpper du helt enkelt triggern och då läggs den högre växeln in. Vet dock inte om det kommer att gå till PC.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eyeball Skrivet 29 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2008 Skulle vara ganska användbart, tänker mest på NRG motorcykeln som växlar lite segt. Kör på 1an tills varvmätaren står på högsta låter det som Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shindou Skrivet 5 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2008 Jag ska köpa GTA IV till PC och undrar om det finns någon möjlighet att växla manuellt fordonen som finns i spelet? Jag tycker att man får en bättre känsla om man får växla manuellt och mer kontroll över situationerna. Och om det inte går i GTA IV, finns det något annat GTA man kan göra det i? Har du någonsin kört GTA ? Skitkul o hela tiden behöva växla ner, upp,ner ner ner, upp, upp när du ska fly från snuten i kurvor... nej du får ALDRIG bättre känsla i GTA genom att växla manuellt.. fortsätt med Gran Turismo, eller något i den stilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 5 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2008 Har du någonsin kört GTA ? Skitkul o hela tiden behöva växla ner, upp,ner ner ner, upp, upp när du ska fly från snuten i kurvor... nej du får ALDRIG bättre känsla i GTA genom att växla manuellt.. fortsätt med Gran Turismo, eller något i den stilen NFS spelen går det ju att växa på. Där finns också polis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shindou Skrivet 5 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2008 NFS spelen går det ju att växa på. Där finns också polis. Precis som i Gran turismo, bara det att du har en polis som kan jaga dig... du är fan dum om du jämför GTA spelen och NFS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 5 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2008 Precis som i Gran turismo, bara det att du har en polis som kan jaga dig... du är fan dum om du jämför GTA spelen och NFS Men du skriver att det inte går att växla när du flyr från snuten. I Nfs flyr du från polisen och du kan växla. Du är dum om du jämför grand turismo med nfs (free roam) spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shindou Skrivet 6 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2008 Men du skriver att det inte går att växla när du flyr från snuten. I Nfs flyr du från polisen och du kan växla. Du är dum om du jämför grand turismo med nfs (free roam) spelen. Du är bara ute efter att folk ska börja bråka, fortsätt så slipper vi dig.. jag har precis registrerat mig o redan funnit 1 "troller" på detta forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 6 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2008 Du är bara ute efter att folk ska börja bråka, fortsätt så slipper vi dig.. jag har precis registrerat mig o redan funnit 1 "troller" på detta forum Och jag undrar vem som började med jämföra gta spelet med ett annat. Sen ska du inte komma och kasta ut skit på VaXXor när du har bara varit medlem en dag. Så kom inte och kasta skit på VaXXoR när du inte vet nåt om han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 7 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2008 Hupp hupp hupp nu pojkar. Stopp och belägg. Back on track eller down in the sack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts