Hollow123 Skrivet 29 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2008 (redigerad) Tjena! Läste i någon tråd att det finns 3 olika klädpaket utplacerade i spelet... Frihetsgudinnan blåa tröjan vet jag om. Någon som kan berätta vart det andra finns. För att göra tråden lite roligare, posta gärna bild på hur eran Nico ser ut. BTW Någon som vet vart man hittar PCJ-600 Redigerad 29 augusti, 2008 av Hollow123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 30 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2008 Tjena! Läste i någon tråd att det finns 3 olika klädpaket utplacerade i spelet... Frihetsgudinnan blåa tröjan vet jag om. Någon som kan berätta vart det andra finns. För att göra tråden lite roligare, posta gärna bild på hur eran Nico ser ut. BTW Någon som vet vart man hittar PCJ-600 Du kan ocksa fa kladerna snubben i GTA3 anvander beroende pa vad du valjer i ett uppdrag, den tredje vet jag inget om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eyeball Skrivet 30 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2008 (redigerad) Du kan få läkar-outfit när du gör uppdrag åt Jimmy (eller vad han nu heter, Bossen över Ray och Phil) Redigerad 30 augusti, 2008 av Eyeball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts