Nik. Skrivet 28 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2008 Jag har blivit sjuk och fått en fruktansvärd halsbränna..? Jag har provat nästan allt för att bli av med det, Halstabletter, samarin, kraftigare halstabletter, varmvattan+honung+te. Nångon som vet hur man blir av med de? ): Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 28 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2008 Sova > Huskurer. Ha vatten brevid sängen så du kan dricka ofta och mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
påskharen Skrivet 28 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2008 Ät en massa citron, om inte annat är det ju gott. Glass funkar kanske medan man äter det också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 28 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2008 [youtube-old]Ok3Wv1ealA4[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 29 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2008 Vet inte om det stämmer, men vet många som prövat och säger att lite whiskey brukar fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 29 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2008 Vet inte om det stämmer, men vet många som prövat och säger att lite whiskey brukar fungera. Tror man kan gurgla med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 29 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2008 Men snälla nån, gå till apoteket och köp riktig medicin. T.ex. Novaluzid tuggtabletter funkar hur bra som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 29 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2008 Tror man kan gurgla med det. Janej, min halsont gick över till hosta nu över natten, så snart är man frisk igen! kan säga att troxie hade det bästa tipset, Dvs sova och dricka mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2008 Men snälla nån, gå till apoteket och köp riktig medicin. T.ex. Novaluzid tuggtabletter funkar hur bra som helst. Tack vare dem som jag överhuvudtaget kunde se Håkan Hellström på Hultsfred i år, aldrig upplevt en sådan halsbränna. Massa thaimat och alkohol (dock inte den dagen, såklart) kombinerat med kyla, hög feber, förkylning och halsont resulterade i att jag knappt kunde gå ett steg utan att det verkligen kändes som min hals brann upp. Knaprade i mig några såna och 2-3 värktabletter och gick för att se Håkan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 29 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2008 Skit tråd, blev sjuk när jag läste i den här Hostig och ont i halsen + förkylning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2008 Skit tråd, blev sjuk när jag läste i den här Hostig och ont i halsen + förkylning Jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2008 Skit tråd, blev sjuk när jag läste i den här Hostig och ont i halsen + förkylning Jag med. Jag har snuva och det svider och gör ont i min hals. Blir att fara och träna idag (inspelning till upkf, bara därför) och sedan blir det nog att ta en whisky på kvällen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 30 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2008 Haha vafan, har också ont i halsen. Senast jag läste tråden så var jag frisk. Dricker citron te just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 30 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2008 Skit tråd, blev sjuk när jag läste i den här Hostig och ont i halsen + förkylning Jag med. Jag med. Jag har snuva och det svider och gör ont i min hals. Haha vafan, har också ont i halsen. Senast jag läste tråden så var jag frisk. Dricker citron te just nu. h3h3. Jag med! Fick feber och näsan håller på släpper ifrån sig en jäkla massa SNOR. Såna här trådar borde bli BENT. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 30 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2008 Jag har problem med halsen, hostar och snorar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 30 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2008 (redigerad) Haha, förlåt jag borde hållt för munnen när jag hostade! ): Redigerad 30 augusti, 2008 av Nik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 30 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2008 wtf! Också hostig,ont i halsen och snorig. Du har smittat ner tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2008 Haha, förlåt jag borde hållt för munnen när jag postade! ): Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 30 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2008 Yo got me there! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2008 Snorungar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts