Jump to content

utorrent

Skotten_31
 Share

Recommended Posts

Jag undrar om en annan dator i hemmet har utorrent på o laddar ner saker, kommer den andra datorn i hemmet ha sakta internet oxå?

Min ping på cs går upp till 400. Känns att det är de som skapar problemet. Sidor laddar trögare oxå

Ja den gör så att internet går trögare eftersom den använder upp din bandbredd. Allting beror också på vilken lina du har och hur fort du laddar ner och upp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du vet väl inte vilken hastighet han har? :whistling:

Kobbe då! :unsure: Trodde du var en gosig kille. :mellow:

Men jag blir så arg på dessa personer, har en kompis som är exakt likadan. Det är ju bara att stå upp för sin sak.

OT: Vad för lina har ni då? Ni kan ju komma överens när ni får ladda hem eller så ger du tillbax med samma medicin och laddar hem när hon surfar!

nik: Det är inte snällt att sätta så låg hastighet.

Redigerad av kobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad skulle det hjälpa? Man laddar ju alltid hem i max, i alla fall jag som har 8Mbit

Ja? Vad skulle det hjälpa?

Köper han en bättre anslutning, för 100;- mer borde han få typ 2x snabbare om inte mer, så går han bara och begränsar anslutningarna i systerns dator.

50/50

edit: antog lite att han äger en slö anslutning, så bra skulle det vara om han berättade vad han har.

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja? Vad skulle det hjälpa?

Köper han en bättre anslutning, för 100;- mer borde han få typ 2x snabbare om inte mer, så går han bara och begränsar anslutningarna i systerns dator.

50/50

edit: antog lite att han äger en slö anslutning, så bra skulle det vara om han berättade vad han har.

Då kan han ju redan nu begränsa systerns anslutning till hälften. Är 99% säker på att han INTE vill betala mer på bredband.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Då kan han ju redan nu begränsa systerns anslutning till hälften. Är 99% säker på att han INTE vill betala mer på bredband.

Om de har 512kb-2 mbit så är jag 99.9% säker på att systern inte vill tanka/ladda upp med en hälften sämre hastighet. Därför om de dubblar anslutningen och delar den så får båda gammla anslutningen för sig själv.

Och nu räcker det med motargument din lilla pessimist :confused:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor