SimonJ Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 (redigerad) Hejsan! Var kan jag boka GTA IV till PC? Och en sak till: Om jag bokar det nu när måste jag betala? Redigerad 26 augusti, 2008 av vicecitylife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 (redigerad) Du kan endast bevaka spelet på CDON.com, eftersom ett preliminärt release-datum inte satts tror jag. http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=902&session=1 Och du betalar spelet när det kommer på posten (Du hinner spara MYCKET pengar tills att det släpps, var inte orolig ) Redigerad 26 augusti, 2008 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 26 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 Du kan endast bevaka spelet på CDON.com, eftersom ett preliminärt release-datum inte satts tror jag. http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=902&session=1 Och du betalar spelet när det kommer på posten (Du hinner spara MYCKET pengar tills att det släpps, var inte orolig ) Men finns det inget ställe där man kan boka det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 (redigerad) Hejsan! Var kan jag boka GTA IV till PC? Och en sak till: Om jag bokar det nu när måste jag betala? Här kan du boka spelet Beror på om du väljer postförskott så betalar du,när du hämtar ut spelet om ,du väljer faktura så,kommer spelet i din brevlåda då betalar du innan förfallodatumet går ut. Redigerad 26 augusti, 2008 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carl_Johnson Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 Enligt prisjakt så är spelet billigast att förboka här: http://www.spelbutiken.se/php-bin/produkt....eferer=prisjakt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 26 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 (redigerad) Här kan du boka spelet Beror på om du väljer postförskott så betalar du,när du hämtar ut spelet om ,du väljer faktura så,kommer spelet i din brevlåda då betalar du innan förfallodatumet går ut. Så om jag väljer postförskott, betalar jag när spelet kommer då, eller? EDIT: Måste man vara 18 år för att hämta paket på t.ex ICA? Redigerad 26 augusti, 2008 av vicecitylife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 Så om jag väljer postförskott, betalar jag när spelet kommer då, eller? EDIT: Måste man vara 18 år för att hämta paket på t.ex ICA? Ja du betalar när du hämtar ditt spel Nej nej ålder spelar ingen roll de är ju du som betalar de står ju ditt namn på paketet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 26 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 Ja du betalar när du hämtar ditt spel Nej nej ålder spelar ingen roll de är ju du som betalar de står ju ditt namn på paketet Hur betalar man? Med vanliga kontanter eller kort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 BOKNING SKER DIRR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 Hur betalar man? Med vanliga kontanter eller kort? Spelar ingen roll vad du använder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 27 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2008 Spelar ingen roll vad du använder Ok, så jag kan betala med vanliga kontanter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 27 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2008 Ok, så jag kan betala med vanliga kontanter? YES! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 27 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2008 YES! Ok, bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts