Lofon Skrivet 25 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2008 Yeah! Skulle bli glad om ni kollade in mitt nuvarande band Redlight Attraction! Där kommer ni även finna mig i framtiden, tänker lägga all min tid på det bandet! Ni kan väl skriva och säga vad ni tyckte? www.myspace.com/redlightattraction Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 25 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2008 Yeah! Skulle bli glad om ni kollade in mitt nuvarande band Redlight Attraction! Där kommer ni även finna mig i framtiden, tänker lägga all min tid på det bandet! Ni kan väl skriva och säga vad ni tyckte? www.myspace.com/redlightattraction JÄVLAR!! Ni är extremt bra! Fan vad bra Couldn't care less var bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 25 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2008 Det första jag märker är att ni inte har mastrat era låtar, annars är låtarna bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 Mixningen och inspelningen var ju inte hundra, men verkligen, ni har talang! Hoppas ni får sätta er ner i en vettig studio och spela in en vettig demo, med bra ljud! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 26 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 Heh, ni påminner lite om det där glam/hairmetal/whatever-bandet som jag och min kompis gillade i våra sena mellanstadieår... Nostalgi! Rätt säker på att dom hette Crashdiet och att det var stora rubriker när deras sångare begick självmord. [youtube-old]AaqZJANa0Jk[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 19 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2008 Heh, ni påminner lite om det där glam/hairmetal/whatever-bandet som jag och min kompis gillade i våra sena mellanstadieår... Nostalgi! Rätt säker på att dom hette Crashdiet och att det var stora rubriker när deras sångare begick självmord. [youtube-old]AaqZJANa0Jk[/youtube-old] Ajfan, här märker jag att jag inte varit inloggad på ett bra tag! Nåväl, tack för den värmande kritiken! Anledningen att det låter jävligt mycket Crash om hela skiten, kan faktiskt förklaras på ett rätt lätt sätt: deras leadgitarrist proddade och spelade in oss! xD Hehehe! ^^ Återigen tack som fan för responsen iaf, och ursäkta mitt sena svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts