eminem33 Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 hur mycket pengar tror ni jag får om jag säljer mitt ps2 fat + alla mina 14 spel till gamestop? Spel: The getaway: black monday True crime: new york city James bond 007: Nighetfire Full spectrum warrior: ten hammers Gun WRC 3 Liesure suit larry From russia with love GTA: san andreas Gran Turisom 3 A-spec True Crime: streets of LA MX vs ATV unleashed Metal gear solid2: sons of librty Disney's stål-kalle: Platyrhnchos kineticus! (lol) tror ni jag får 1400 kr? jag ska köpa rock band till mitt xbox 360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 hur mycket pengar tror ni jag får om jag säljer mitt ps2 fat + alla mina 14 spel till gamestop? Spel: The getaway: black monday True crime: new york city James bond 007: Nighetfire Full spectrum warrior: ten hammers Gun WRC 3 Liesure suit larry From russia with love GTA: san andreas Gran Turisom 3 A-spec True Crime: streets of LA MX vs ATV unleashed Metal gear solid2: sons of librty Disney's stål-kalle: Platyrhnchos kineticus! (lol) tror ni jag får 1400 kr? jag ska köpa rock band till mitt xbox 360 Blås hellre någon idiot på blocket.se om det är 1400:- du vill uppnå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Jag tror du kan få lite mer än 1400 spänn, kanske 1900 eller någonting beroende på kvalitén på spelen? Prova på olika spelbutiker. Grand Turismo 3 A-Spec är ett bra spel btw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 GTA: san andreas Metal gear solid2: sons of librty Du ar fucking out'yo mind homie om du saljer dem tva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Du ar fucking out'yo mind homie om du saljer dem tva. Ja. Det är ett smart drag att behålla dom två om du inte har något PS2:a kvar att spela dom på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Ja. Det är ett smart drag att behålla dom två om du inte har något PS2:a kvar att spela dom på. Folk sammlar frimarken men inte fan slickar dem inte fasst dem pa kuvaren, samling homie. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 hur mycket pengar tror ni jag får om jag säljer mitt ps2 fat + alla mina 14 spel till gamestop? Spel: The getaway: black monday True crime: new york city James bond 007: Nighetfire Full spectrum warrior: ten hammers Gun WRC 3 Liesure suit larry From russia with love GTA: san andreas Gran Turisom 3 A-spec True Crime: streets of LA MX vs ATV unleashed Metal gear solid2: sons of librty Disney's stål-kalle: Platyrhnchos kineticus! (lol) tror ni jag får 1400 kr? jag ska köpa rock band till mitt xbox 360 Är spelen orginala eller brända? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 24 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Är spelen orginala eller brända? original hela högen de går inte och lura dom me brända en kompis har redan provat ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Då kan ja väl passa på och fråga här. Vad får min kompis för sitt PS2 om han säljer? Han har 18 spel till det 3 minneskort Så vad får han för hela bunten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 (redigerad) Då kan ja väl passa på och fråga här. Vad får min kompis för sitt PS2 om han säljer? Han har 18 spel till det 3 minneskort Så vad får han för hela bunten? Om man ska sälja sin ps2 och spel så ska man inte gå till game, de ger sjukt lite pengar för allt. Tradera eller blocket är bra! Kan dock inte säga hur mycket han får Redigerad 24 augusti, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Lämnade in 31 spel på GAME och fick 1700kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DarkManyd Skrivet 3 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2008 Jag skulle nog inte ha så lågt pris för att det är fortfarande poppis. En sak jag inte förstod var vad Xbox kom in i bilden? 2.000 KR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 4 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2008 Tro mig, du kommer absolut aldrig att få 1400 för det där. Då du får 150 spänn för konsolen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 4 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2008 Tro mig, du kommer absolut aldrig att få 1400 för det där. Då du får 150 spänn för konsolen. 150 kronor för ett PS2? När jag sålde mitt för två månader sen så fick jag 350 för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 4 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2008 150 kronor för ett PS2? När jag sålde mitt för två månader sen så fick jag 350 för det. PS2 Slim? På Game tror jag att man får 250kr för en PS2a(inte slim). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 4 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2008 PS2 Slim? På Game tror jag att man får 250kr för en PS2a(inte slim). Nej det var en vanlig. Fast när jag tänker efter så var det 300 kr jag fick men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 5 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2008 Nu var det på EB Games/Gamestop jag syftade på. Och där får man 150 för konsolen, spelar ingen roll vilken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 7 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2008 Såg en kille som som bytte in tre PS3-spel (GTA IV och Top Spin 3 bland annat) på EB, och han fick 120kr. Tyckte fan synd om han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
burken12 Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 Nja man får ju 300-400 för sitt gta 4 . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 17 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2008 Nja man får ju 300-400 för sitt gta 4 . Inte på EBGames i Uppsala iallafall, dom ger sjukt lite för sina spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts