Skotten_31 Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 När jag kör fullscreen spel så brukar det ibland freeza i 1-2 sekunder, undrar varför det är så. Mitt os är Windows vista premium. Spel som inte har höga krav alls, som jag klarar recommanded på system requirment lab. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 ofta eller typ engång varje fem minut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 Prova att rengöra fläkten Fungerade för mig när SA hängde sig i en halvminut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 23 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 ofta eller typ engång varje fem minut? en gång varje 5 minuter typ. Läste lite på deras sida och det verkar som att deras spel inte funkar så bra på vista Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 24 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2008 Gör som Ma__Cipriani sa rengör fläkten så ska det funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2008 Gör som Ma__Cipriani sa rengör fläkten så ska det funka. Känns inte som att fläkten är det absoluta problemet om han kör med Vista. Om fläkten vore igenproppad så skulle han märka skillnader när han gör annat på datorn också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 25 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2008 (redigerad) Känns inte som att fläkten är det absoluta problemet om han kör med Vista. Om fläkten vore igenproppad så skulle han märka skillnader när han gör annat på datorn också. Kanske på Vista, men det enda som hände på vår XP var att spelen frös sig, även onlinespel. Den gick inte långsammare eller någonting, bara spelen som drabbades. Rätt konstigt. Redigerad 25 augusti, 2008 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts