Grötmannen Skrivet 7 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2003 Har nån hittat Den 200 meter höga pandan på uppdraget där man väcker björndruiderna i night elf-campanjen. På ett ställe ska man använda force of nature så atta svamparna försvinner och vips så kommer det fram en hemlig gång med världens största panda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 8 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2003 coolt lägg upp en bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 20 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 (redigerad) Jag är ledsen jag kan inte lägga upp en bild eftersom att jag inte kan vara ute på internet på min egen dator som jag har warcraft3 på och diskettuttaget är sönder så jag kan inte ta över nån bild på en sån och bla bla bla... PS.Ät mycket gröt! Redigerad 20 mars, 2003 av Grötmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 20 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 synn själv orkar jag inte spela allt sparat borta efter win ominstallationen var på sista uppdraget på undead (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 20 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2003 wc3 kampanjen är j*vligt lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 22 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2003 wc3 kampanjen är j*vligt lätt Ja och Nej men det tar tid och jag hatar uppdrag där man bygger en bas och ska försvara lägret har svårt för det bara jag känner mig så stressad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 22 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2003 de flesta uppdragen är lätta, men det sista är ganska jobbigt eftersom man får vänta i en timme.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 25 mars, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 45 minuter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 25 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 Hur spelar man kampanj på undead och night elf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 25 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 du får klara humans campaignen först Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 25 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 Den är omöjlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 25 mars, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2003 hm tycker du första är svår så kan ja säga att det blir värre sen själv tycker jag inte human campaignen är så svår bara lite jobbigt att det tar tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts