Jump to content

LotsMoreFree

Xennah
 Share

Recommended Posts

LotsMoreFree.com är en sida där du gör så kallade erbjudanden för att få poäng som du sen kan köpa saker för, som PS3 och Xbox 360.

Liknar väldigt mycket Gratisgodis, endel av erbjudanden kostar men skriv bara in fake uppgifter så :D . Vettefan om det funkar dock, dessa sidor brukar vara ganska skumma.

Länk

Bra sida. funderar på en Xbox 360 därifrån. Men vet inte längre, kollar och det står värde:3990kr på PS3 och värde:0kr på Xbox 360. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska man alltså tacka ja till en massa tidningserbjudanden och skit? :rolleyes: "Ja tack, jag beställer 20 nummer av Illustrerad Vetenskap till adressen Snoppgatan 54 i Kukboda" och så gör man så med 20 tidningar tills man får sin iPod? :(

Japp, rätt najs, en Ps3 för en halvtimmes jobb. :D. Fast du kan bara göra ett erbjudande en gång per acc.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En till PSP vore ju inte fel, då kan man ha med den på resor. En till PS3 vore inte heller fel, då kan man sälja till brorsan för en billig slant och så spelar man ihop. Eller, hm, det är ju roligare med att ha någon i soffan bredvid. Kanske säljer den dyrt till någon annan istället :rolleyes:

Men jag bryr mig nog inte förrän jag sett någon här få hem sin apparat, så att man inte håller på i evigheter till ingen nytta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hvad skal jeg gøre for at få en gratis gave?

- Du skal være minimum 18 år.

- Du skal bo i Danmark.

- Du må kun have én konto hos os.

- Du skal gennemføre det antal tilbud som der står under den gave du gerne vil have.

Vad ska jag göra för att få en produkt?

- Du ska vara minimum 18 år

- Du ska bo i Sverige

- Du får bara ha ett konto hos oss

- Du ska genomföra det antal erbjudanden som det står under den produkten du gärna vill ha.

:rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor