Xennah Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 LotsMoreFree.com är en sida där du gör så kallade erbjudanden för att få poäng som du sen kan köpa saker för, som PS3 och Xbox 360. Liknar väldigt mycket Gratisgodis, endel av erbjudanden kostar men skriv bara in fake uppgifter så . Vettefan om det funkar dock, dessa sidor brukar vara ganska skumma. Länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 LotsMoreFree.com är en sida där du gör så kallade erbjudanden för att få poäng som du sen kan köpa saker för, som PS3 och Xbox 360. Liknar väldigt mycket Gratisgodis, endel av erbjudanden kostar men skriv bara in fake uppgifter så . Vettefan om det funkar dock, dessa sidor brukar vara ganska skumma. Länk Bra sida. funderar på en Xbox 360 därifrån. Men vet inte längre, kollar och det står värde:3990kr på PS3 och värde:0kr på Xbox 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 Ska man alltså tacka ja till en massa tidningserbjudanden och skit? "Ja tack, jag beställer 20 nummer av Illustrerad Vetenskap till adressen Snoppgatan 54 i Kukboda" och så gör man så med 20 tidningar tills man får sin iPod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 23 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 Ska man alltså tacka ja till en massa tidningserbjudanden och skit? "Ja tack, jag beställer 20 nummer av Illustrerad Vetenskap till adressen Snoppgatan 54 i Kukboda" och så gör man så med 20 tidningar tills man får sin iPod? Japp, rätt najs, en Ps3 för en halvtimmes jobb. . Fast du kan bara göra ett erbjudande en gång per acc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 Kollade runt och dom flesta erbjudanden verkar kosta? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 Japp, rätt najs, en Ps3 för en halvtimmes jobb. Det verkar som att det krävs lite mer än så? Måste det vara riktiga adresser etc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 Finns fan skit många såna dära sidor, de flesta är fejk. Så slösa inte er tid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 Det verkar som att det krävs lite mer än så? Måste det vara riktiga adresser etc? Nix. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 23 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 Som jag sa, du får fortfarande poäng även om du skriver in fake uppgifter allt, orka få spam . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 En till PSP vore ju inte fel, då kan man ha med den på resor. En till PS3 vore inte heller fel, då kan man sälja till brorsan för en billig slant och så spelar man ihop. Eller, hm, det är ju roligare med att ha någon i soffan bredvid. Kanske säljer den dyrt till någon annan istället Men jag bryr mig nog inte förrän jag sett någon här få hem sin apparat, så att man inte håller på i evigheter till ingen nytta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 Hvad skal jeg gøre for at få en gratis gave? - Du skal være minimum 18 år. - Du skal bo i Danmark. - Du må kun have én konto hos os. - Du skal gennemføre det antal tilbud som der står under den gave du gerne vil have. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 Hvad skal jeg gøre for at få en gratis gave? - Du skal være minimum 18 år. - Du skal bo i Danmark. - Du må kun have én konto hos os. - Du skal gennemføre det antal tilbud som der står under den gave du gerne vil have. Vad ska jag göra för att få en produkt? - Du ska vara minimum 18 år - Du ska bo i Sverige - Du får bara ha ett konto hos oss - Du ska genomföra det antal erbjudanden som det står under den produkten du gärna vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xennah Skrivet 23 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 Hvad skal jeg gøre for at få en gratis gave? - Du skal være minimum 18 år. - Du skal bo i Danmark. - Du må kun have én konto hos os. - Du skal gennemføre det antal tilbud som der står under den gave du gerne vil have. Lulz? Skriv bara .se istället för .com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 Polisanmäler inte sidorna om man beställer saker i felaktiva adresser? Skulle vara jävligt najs att få en ps3 eller psp bara sådär. Man borde dock förvänta sig konsekvenser om det inte är ens riktiga uppgifter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 Väntar nog med det här tills någon här på forumet har fått hem sin pryl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 Väntar nog med det här tills någon här på forumet har fått hem sin pryl. Lol, let them take the hit. Gör nog samma sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 Ni är galna, det begriper ni väl själva att det inte är sådär lätt att få en PS3:a. Jag avvaktar tills någon över huvud taget har fått något innan jag hurrar högt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 (redigerad) De slösar mer än de tjänar ifall detta är rl Redigerad 23 augusti, 2008 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 De slösar mer än de tjänar ifall detta är rl Självklart är företaget vinstdrivande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 Självklart är företaget vinstdrivande. Nejj inte ifall de ger bort ps3 xbox360 o sådant gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts