Illousion Skrivet 25 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2008 Remember these specs are merely speculation, not official system requirements. Stay tuned for further updates. Om du inte såg det Klart och tydligt. Tycker ändå att många överdriver när dom spekulerar om systemkrav. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carl_Johnson Skrivet 25 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2008 Dom där systemkraven är ju inte alls höga, jag tror att GTA IV kommer kräva mer än så där. "These specifications are from the PC version of Call of Duty 4: Modern Warfare. We believe Grand Theft Auto IV will have similar, if not slightly higher recommended system requirements." Det tror dem också (jag med). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 3 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2008 (redigerad) Gjorde en liten film för PC-releasen. http://www.youtube.com/watch?v=xCYFdEYDPR0 EDIT: Just det, gjorde även en Random film med Niko & hans coach. Fysikmotorn i full gång. http://www.youtube.com/watch?v=5-kOb58R0M8 Redigerad 3 september, 2008 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 3 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2008 EDIT: Just det, gjorde även en Random film med Niko & hans coach. Fysikmotorn i full gång. http://www.youtube.com/watch?v=5-kOb58R0M8 Gillade den starkt! Mycket bättre än stuntmontage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 3 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2008 Gjorde en liten film för PC-releasen. Bra film men, För ihelvete! Varför ens skriva sådant om filmen? Downloding GTA IV is stupid, and you are a stupid fuck that deserves to die slow if you illigaly download it. You will die in a terrible car accident or in cancer in early years if you do download it. So don't. Så jävla onödigt Jag ska inte tanka ner det även om jag hade tänkt det men fan det där var ju bara för mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 3 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2008 (redigerad) Gillade den starkt! Mycket bättre än stuntmontage. Tackar. Gjorde den mest för att visa fysikmotorn för människor som inte spelat spelet. Bra film men, För ihelvete! Varför ens skriva sådant om filmen? Så jävla onödigt Jag ska inte tanka ner det även om jag hade tänkt det men fan det där var ju bara för mycket! Jag vet, det är för mycket. Speciellt då folk väl laddar ner det. Det är mäst förr att vara allmänt jävlig och provocera folk som kommer att ladda ner spelet. Däremot, folk som inte tänker ladda ner det, kan känna sig stolta. Redigerad 3 september, 2008 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 3 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2008 EDIT: Just det, gjorde även en Random film med Niko & hans coach. Fysikmotorn i full gång. http://www.youtube.com/watch?v=5-kOb58R0M8 Jag vill ha mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 3 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2008 Jag vill ha mer Nah, orkar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EET FUK Skrivet 5 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2008 Negativt. På konsoll är det inte lika enkelt och därför inte så många som kommer att ladda ner spelet om man jämför med dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 8 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2008 (redigerad) Jag vet, det är för mycket. Speciellt då folk väl laddar ner det. Det är mäst förr att vara allmänt jävlig och provocera folk som kommer att ladda ner spelet. Däremot, folk som inte tänker ladda ner det, kan känna sig stolta. Varför bryr du dig så mycket vad andra betalar och inte betalar för? Påverkar dig ABSOLUT ingenting ifall jag laddar ner det eller inte. Vilket jag ska. Kan föresten tillägga att ingen kommer känna sig värst provocerad och strunta i att ladda ner det för att du hotar med cancer Redigerad 8 september, 2008 av Troxie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 9 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 september, 2008 Varför bryr du dig så mycket vad andra betalar och inte betalar för? Påverkar dig ABSOLUT ingenting ifall jag laddar ner det eller inte. Vilket jag ska. Kan föresten tillägga att ingen kommer känna sig värst provocerad och strunta i att ladda ner det för att du hotar med cancer Det är många som blir provocerade och arga. De människor som blir träffade, som du, många av den skaran blir förbannad. Det är därför den har så lågt betyg. Det är därför jag tog bort kommentarsystemet och deletade några arga kommentarer. Ja, man får cancer om man laddar ner det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2008 Jag tycker det är positivt. Vote: Possitivt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 september, 2008 (redigerad) Varför bryr du dig så mycket vad andra betalar och inte betalar för? Påverkar dig ABSOLUT ingenting ifall jag laddar ner det eller inte. Vilket jag ska. Kan föresten tillägga att ingen kommer känna sig värst provocerad och strunta i att ladda ner det för att du hotar med cancer Du vet ju hur han är. Inge att bry sig om. Ang om att han stängde av kommentar systemet var någ för han pallade inte med att stå ut med kommentarerna. Redigerad 10 september, 2008 av Tikki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 september, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2008 (redigerad) Du vet ju hur han är. Inge att bry sig om. Ang om att han stängde av kommentar systemet var någ för han pallade inte med att stå ut med kommentarerna. Precis. Jag visste exakt hur reaktionen skulle bli. Det är en helt vanlig video bortsett från beskrivningen. Inga kommentarer. Inga responser. Inga embedding till andra sidor. Enbart rätt till betyg. Redigerad 11 september, 2008 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2008 Du vet ju hur han är. Inge att bry sig om. Ang om att han stängde av kommentar systemet var någ för han pallade inte med att stå ut med kommentarerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 13 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2008 (redigerad) *bild* Hahaha. Redigerad 13 september, 2008 av gamemaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2008 Vafan, ta och cykla ett varv på din racercykel så du kanske blir lite gladare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Jag vet faktiskt inte vad jag ska tycka... Jag är väl inställd lite på både och tror jag. Positivt är det ju ändå att det kommer till PC, men samtidigt är jag osäker på om jag själv kommer kunna spela det på PC, då jag inte vet om min dator kommer kunna klara av det, eftersom jag inte vet vad det ställer för krav på dumburken Visst, jag har inget emot att skaffa det till XBox 360, men skönast är egentligen PC... Jag kan inte ge något svar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Vote: positivt Ja: * Mycket bättre grafik på PC, koppla till TV... * Man kan ändå använda handkontroll * Mycket enklare att spela in och sedan göra en film * Kan bränna in spelet till hårddisken så man SLIPPER skivan/ljud från skivor. * Oftas laddar det snabbare på PC. Nej: * Eehhhh, online stöd? * Enkelt att ta med konsoll till sommarhuset? Tycker faktiskt att det äger att GTA IV kommer till PC, men sen att massor av fjantar (ta inget personligt) gnäller över pirat kopering är ju bara bullshit. nu för tiden så chippar otroligt många sina konsoller och lirar bränt. Sedan att dom då förlorar Online stöd är deras sak. Man får lika mycket känsla med PC om inte mer. GTA ska spela på PC för det var där GTA föddes, konsoler är bara överskattat. Precis som FRA... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 21 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2008 Vote: positivt Nej: * Enkelt att ta med konsoll till sommarhuset? Ja, faktiskt enklare än att ta med sin stationära dator + skärm, eftersom inte många laptops (såvida man inte köper nåt tokdyrt) lär klara av IV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts