Saleen Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 Den vanliga undertexten som var på engelska varade bara halva filmen.. Som är på spanska.. Jag kan inte spanska. Fixade en annan undertext (.srt) som ska vara hel men jag vet inte hur jag får den att fungera med .mkv-filen (filmen). Hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 Behöver hela release namnet för att kunna hjälpa.. är srt's filens namn samma som filmen? (förutom filändelsen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 23 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 Ja, det är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 (redigerad) Använd MKVtoolnix Härifrån Där väljer du först .mkv filen sen textfilen du vill lägga till/ersätta den gamla med. Klicka sedan Merge. Sry för lite dålig förklaring, ett tag sen jag använde programmet Redigerad 23 augusti, 2008 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 23 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 (redigerad) Jag gjorde det nu. Lade till .mkv, klickade ur subtitles och la in min egen. Sedan började det med sin "muxing". Det är ingen text alls. Vad gör jag för fel? Ajja, strunt samma. Jag fixar en annan. Synd för att denna var i 720p. Redigerad 23 augusti, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts