kicken Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 (redigerad) Alltså. Det är sjukt. Jag höll på att fixa med lite themes och annat till min dator efter att den strulat efter att jag bytt till SP3. Och nu har jag tydligen kommit åt något så alla mina menyer, alla mina ikoner och alla "textbars" är helt svarta. Det är helt sjukt och jag vet inte hur jag ska göra för att få tillbaka till normal XP igen. Jag är i behov av snabb hjälp! Hoppas någon kan hjälpa mig. Jag har försökt att gå in i inställningar/properties men då jag inte ser alternativen så är det helt hopplöst Hjälp mig! JAAAAAAAAAAAAA! Förlåt för tråden, panik... Jag switchade mellan min andra användare och lyckades på så sätt klura ut att hur jag skulle få tillbaka till XP-theme. Så som tur är så ordnade sig allt. Tack ändå. Redigerad 23 augusti, 2008 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 (redigerad) http://uk.youtube.com/watch?v=di_yRyRP89Y&...feature=related Kan fungera. Lycka till Edit. OCH HÄR GOOGLAR JAG I ONÖDAN! Redigerad 23 augusti, 2008 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 (redigerad) NEVERMIND Redigerad 23 augusti, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts