Vice. Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 (redigerad) Funderar på att ta detta till nästa sommar. Har velat ha det ett tag nu då jag älskar att snorkla då jag är utomlands. Brukar kolla på roliga fiskar och sådär. (såg en såndär giftig sist när jag var i Thailand. Lionfish) Har pratat med en del och många säger att det är slöseri med pengar. Dyr och jobbig hobbie. Släpa med sig tuber, dräkt etc. Är det någon av er som har certifikat eller annan erfarenhet av dykning? Vad tycker ni, är det dyrt att skaffa all utrustning? Gillar ni att dyka etc? Redigerad 21 augusti, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Min pappas farbrors kompis son äger ett "dykarcenter", så jag kanske kan fixa extrapris på grejer om du kommer hit och handlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Min pappas farbrors kompis son äger ett "dykarcenter", så jag kanske kan fixa extrapris på grejer om du kommer hit och handlar. Faktiskt. Blir det aktuellt så seriöst kan jag komma förbi och hälsa på dig samtidigt. Tänkte ändå sticka förbi Motala och hälsa på Motm nästa vår. =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Faktiskt. Blir det aktuellt så seriöst kan jag komma förbi och hälsa på dig samtidigt. Tänkte ändå sticka förbi Motala och hälsa på Motm nästa vår. =D Jag skämtade, vet knappt vad han heter. Men kom gärna förbi så visar jag dig Västerviks uteliv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Jag skämtade, vet knappt vad han heter. Men kom gärna förbi så visar jag dig Västerviks uteliv! Hehe, jo... Som sagt har jag vägarna förbi så. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Polaren har certifikat sen en tid tillbaka. Vet inte om han tyckte det var så jävligt dyrt, men om man ska tro vad han säger så är det mer ett rullande schema för honom nu. Sova > Jobba > Dyka. Han tycker iaf det är en jävligt rolig hobby. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Jag skaffade Padi Open Water i Thailand, runt 2000 sek gick det på men då ingick mycket dykning och två instruktörer på oss fyra som gjorde det. Såg tyvärr inga hajjar men baracudorna var skrämmande nog... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 Min syrra tog det nar hon jobbade i thailand for nagra ar sedan, hon sa att det var en riktig najsig upplevelse att vara nere i vettnet och kika vad fiskarna har for sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 Min bror håller på å dyker en del, tror han lagt 50k på det, så onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 Jag skaffade Padi Open Water i Thailand, runt 2000 sek gick det på men då ingick mycket dykning och två instruktörer på oss fyra som gjorde det. Såg tyvärr inga hajjar men baracudorna var skrämmande nog... Padi Open water? Är det en resort där du skaffade certifikat, eller vad betyder det? Min syrra tog det nar hon jobbade i thailand for nagra ar sedan, hon sa att det var en riktig najsig upplevelse att vara nere i vettnet och kika vad fiskarna har for sig. Najjs. Vad jobbade din syrra som i Thailand då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 Padi Open water? Är det en resort där du skaffade certifikat, eller vad betyder det? Najjs. Vad jobbade din syrra som i Thailand då? Arligt talat sa vet jag inte, hon har jobbat i flera olika lander och jag kommer inte ihag vad hon jobbade med vart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 Padi Open water? Är det en resort där du skaffade certifikat, eller vad betyder det? Najjs. Vad jobbade din syrra som i Thailand då? http://sv.wikipedia.org/wiki/PADI Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts