The Dude Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 http://img135.imageshack.us/img135/5939/bestweddingeverql4.jpg Best wedding ever! Umberto som första best man, för hans oerhörda vältalighet. Och så festfixar-trion; Kebab, P-C och Dude. Jag menar, kolla leendet! Det kan inte gå fel ...och såklart, Tay Zonday som präst. Och sedan skulle han kunna spela på mottagningen. Om Weener är upptagen med Jackers bröllop Hahaha, sjuuukt bra =D Jag vet inte riktigt vem jag skulle välja, Stellhell kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 http://img135.imageshack.us/img135/5939/bestweddingeverql4.jpg Best wedding ever! Umberto som första best man, för hans oerhörda vältalighet. Och så festfixar-trion; Kebab, P-C och Dude. Jag menar, kolla leendet! Det kan inte gå fel ...och såklart, Tay Zonday som präst. Och sedan skulle han kunna spela på mottagningen. Om Weener är upptagen med Jackers bröllop Oj, hahaha! Det var mycket oväntat! Vilken ära. ---- T: Det är ju väldigt svårt det här; jag kan inte påstå att jag har kommit någon person här på forumet särskilt "nära" men.. hmm. Möjligtvis Pico eller eXotic. Axel ligger ju också bra till om jag lärde känna honom lite bättre; likaså mr Maimstream. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 Tweak och Kiedis, helt klart. Båda har stil, har bra musiksmak (festen efteråt, DJ's ) och är snela pojkar. Kiedis kan ju laga all mat dessutom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2008 Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 Måste nog välja Kebab. Han verkar så mysig. Sen skulle nog Errols_Trumma få fixa svensexan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts