Adriian Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Jag har någonstans läst att man, men hjälp av koder, kan göra hemmabiosystemet Harman/Kardon HS-500 (som vi har hemma då) regionsfritt. Har letat runt lite på nätet men hittar inga koder. Någon som kan hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 (redigerad) Detta hittade jag men det verkar vara på tyska? XD HARMAN KARDON HS 500 Codefree 1. daso Gerätw einschalten (ohnew Medium) 2. dieo Tastes "OSD"e betätigen 3. dies Tastec "Setup"w drücken 4. dien Tastene "3",e "1", "4", "1",s "5",a "9",o "0"c drücken 5. das Displayn solltee nunn wiederc inw dens Ursprungszustandw zurückkehren Tydligen gäller inte garantin när du gör detta, så var försiktig med grejjerna.. Nypris ligger på runt 12k? Redigerad 21 augusti, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 21 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Detta hittade jag men det verkar vara på tyska? XD HARMAN KARDON HS 500 Codefree 1. daso Gerätw einschalten (ohnew Medium) 2. dieo Tastes "OSD"e betätigen 3. dies Tastec "Setup"w drücken 4. dien Tastene "3",e "1", "4", "1",s "5",a "9",o "0"c drücken 5. das Displayn solltee nunn wiederc inw dens Ursprungszustandw zurückkehren Tydligen gäller inte garantin när du gör detta, så var försiktig med grejjerna.. Nypris ligger på runt 12k? Tack! Pappa kan tyska hyffsat, så vi ska nog kunna lösa det. Jadå, försiktiga ska vi va! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts