Fireinthehole Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Det finns en sträcka på motorvägen i Los Santos där bilfan går sakta. Även om man åker med full gas in på sträckan saktar fanskapet ner. Är det bara för mig det är så? Hur många ominstallationer jag än gör är det kvar. Sträckan är rödmarkerad på bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 (redigerad) Det finns en sträcka på motorvägen i Los Santos där bilfan går sakta. Även om man åker med full gas in på sträckan saktar fanskapet ner. Är det bara för mig det är så? Hur många ominstallationer jag än gör är det kvar. Sträckan är rödmarkerad på bilden. Synd att jag inte hade GTA: San Andreas installerat, annars kunde jag ha testat. Redigerad 21 augusti, 2008 av vicecitylife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 21 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Synd att jag inte hade GTA: San Andreas installerat, annars kunde jag ha testat. Du kan väl installera det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 (redigerad) Du kan väl installera det? Ok, jag gör väl det då. EDIT: Nu har jag testat och det gick inte speciellt snabbt för mig heller, hur sakta går det för dig? Redigerad 21 augusti, 2008 av vicecitylife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Det är en ganska känd bugg; vissa vägar i Los Santos är skitslöa. Fast det är ju inte så att man bromsas direkt, utan mer att man inte kan åka i full fart. Det är så för alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 21 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Det är en ganska känd bugg; vissa vägar i Los Santos är skitslöa. Fast det är ju inte så att man bromsas direkt, utan mer att man inte kan åka i full fart. Det är så för alla. Okej, jag misstänkte nästan det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireinthehole Skrivet 23 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 (redigerad) Nu har jag testat och det gick inte speciellt snabbt för mig heller, hur sakta går det för dig? Det går säkert hälften av toppfarten. Infernus och NRG-500 känns som lantisbilar. Redigerad 23 augusti, 2008 av Fireinthehole Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 Du vill inte veta hur många gånger jag har slitit mitt hår över dom förbannade vägarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 23 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 augusti, 2008 (redigerad) Har även jag märkt det, sedan vet jag inte om det kan ha något att göra med någon "norr"-bugg som det finns i VC men vad jag vet finns ingen bekräftan att det finns en sådan i SA, däremot om man färdas mot öster kommer man inte upp i samma "suddiga" bild som man gör om man färdas mot väst. Runt ställena vid "Ammunation" i LS (eller ja, främst där men nästan över hela spelet) har jag känt det. Redigerad 23 augusti, 2008 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts