Siana Skrivet 25 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2008 Nu blev jag lite fundersam, är den här:http://www.revolve-it.se/std_viewprod.php?id=104 Bättre än den jag beställt? Vad är det där för ett konstigt företag egentligen? Väldigt underliga ihopplock om jag får säga det själv. Den du länkar nu har en bättre processor. Så som jag har förstått det så har den du beställde två grafikkort i CF, men hurvida de presterar bättre än ett 8500GT har jag ingen aning om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 25 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2008 Vad är det där för ett konstigt företag egentligen? Väldigt underliga ihopplock om jag får säga det själv. Den du länkar nu har en bättre processor. Så som jag har förstått det så har den du beställde två grafikkort i CF, men hurvida de presterar bättre än ett 8500GT har jag ingen aning om. Jag har ingen aning om vad det är för företag, men det verkade pålitligt. Okej, det låter ju dock som om 2x512 mb är bättre än "bara" 512 mb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2008 Jag har ingen aning om vad det är för företag, men det verkade pålitligt. Okej, det låter ju dock som om 2x512 mb är bättre än "bara" 512 mb. Grafikminnet mäter inte grafikkortets prestanda. Jag har aldrig hört talas om företaget i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 26 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2008 Grafikminnet mäter inte grafikkortets prestanda. Jag har aldrig hört talas om företaget i alla fall. Det borde vara så, komplicerad skit. Om jag har tur får jag nog hem datorn den här veckan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts