Fixoon Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 Jag försöker använda GTA San Andreas mod installer för att instrallera mods men när jag försöker lägga in ett mod påstår den att den inte hittar GTA San Andreas? Jag testade på min kompis dator och det funkade utmärkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 Har du provat att installera om? Inte för att det kanske funkar då, men det brukar vara det första man gör när någonting skiter sig Hoppas att det löser sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fixoon Skrivet 20 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 Har du provat att installera om? Inte för att det kanske funkar då, men det brukar vara det första man gör när någonting skiter sig Hoppas att det löser sig. Jag har provat instrallera om men det funkar ändå inte :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 Du har ju valt GTA San Andreas\Models. Det ska bara vara GTA San Andreas, väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fixoon Skrivet 20 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 Jag testade bara om det gick på models men jag har ju testat bara GTA san andreas som det borde vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 20 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2008 (redigerad) Stöder Mod Installer versioner av spelet som är över 1.0? Vilken version har du? Redigerad 20 augusti, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fixoon Skrivet 21 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Min kompis har ju samma som jag och det funkar för han :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 (redigerad) Min kompis har ju samma som jag och det funkar för han :/ Crackat? Vet inte om det spelar någon roll men... Redigerad 21 augusti, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fixoon Skrivet 21 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 japp crackat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 21 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 japp crackat Kan kanske ha med det att göra. Annars har jag inte en aning. Kolla kraven för programmen, det kanske kan hjälpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fixoon Skrivet 21 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2008 Min kompis har ju också crackat, han kör XP och jag kör vista kan det vara för att jag kör vista? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtaskater Skrivet 29 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2008 (redigerad) På gta vc. Så tog jag /rockstargames/vicecity Redigerad 29 augusti, 2008 av gtaskater Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts