swat Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Jag letar efter en liten dator som jag hadde tänkt ha som media dator i vardagsrummet. jag har sett några för nått år sen och dom kallades nånting i stilen med Lan king eller nått sånt namn.pris runt 3000-9000 tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 HTPC kallas det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 19 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 (redigerad) Fast jag vill inte ha en mer "riktig" dator. det ska kunna gå att spela spel (mest emulatorer) micro tower dator var det jag letade efter. tack endå Redigerad 19 augusti, 2008 av swat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Fast jag vill inte ha en mer "riktig" dator. det ska kunna gå att spela spel (mest emulatorer) Du skulle kunna ringa och snacka med snubben som byggde denna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 19 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2008 Det var exakt nått sånt jag hadde tänkt mig fast utan det egna byggandet av chassi. och så hadde jag tänkt använda en annan emulator som också fungerar som multimedia spelare och inte laggar sönder på n64 som project 64 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts